♡Interiør.....................Hverdagsliv....................Håndarbeid......................Mammarolle♡

fredag 16. november 2012

Bilder fra bryllupsfesten vår 15.09.12



3 mnd etter et vi sa ja til å bi mann og kone i sjømannskirken i New York hadde vi en uhøytidelig bryllupsfest her hjemme sammen med venner, familie og kjære.
I dag tenkte jeg å vise noen bilder fra festen vi hadde.
Tenk at det allerede er 2 mnd siden!! 
Tema: SVART/HVITT


Bordene var pyntet med svarte små "trær" som jeg hadde laget. Jeg brukte små hermetikkbokser fra mais, vasket dem, klippet ned greiner fra hagen. Støpte greinene fast i boksene med betong for deretter og spraye alt svart med sprayboks :) Som pynt festet jeg hvite pompoms jeg hadde laget av silkepapir til. Disse prydet bordene.




Bordkort var gavelapper kjøpt på Panduro, merket med dympmaskin og festet til glasset med små hvite klyper.


På bordene var det også pyntet med små bilder fra bryllupsdagen vår i New York og m&m`s i svart hvitt kjøpt på times square.


Vi serverte tapas og jeg valgte å merke maten med små vimpler laget av meg og merket med dymo. 



Jeg brukte syltetøyglass til lysene og hadde skåler ved siden av med hvite roser, og liten skål til hvite pikekyss.


 Som serviettholdere lagde jeg små svarte pompoms som jeg festet rundt hvite servietter.


Må også slenge med et bilde av bryllupskaka vi hadde. Kjøpt fra kakedesign.no


Lite livstegn fra meg på en fredag. 


7 kommentarer:

  1. Herlighet, så utrolig flott pyntet!
    Delikat, elegant og gjennomført!:)
    Flink du er! :)

    Så ut som en kjekk dag!
    God helg!
    KLEM

    SvarSlett
  2. Så lekkert Janne Merethe! Ikke umogleg at eg stel ideen med trea til mannens tredveårslag i desember ;)

    SvarSlett
  3. Så flink du er å lage :) Men hvordan har du laget disse bombom-ene?

    SvarSlett
  4. Sååååå fint! Virkelig gjennomført og lekkert :D

    Ha en herlig helg,
    Klemmer fra Jatte!!

    SvarSlett
  5. Dette var virkelig etter min smak! ME LOVE!

    Fortsatt fin kveld!
    Her har vi spist en deilig biffwok og nå venter sofaen *smile
    klemklem

    SvarSlett
  6. ok.. eg klarar ikkje gløyme desse kule trea dine!! ELSK altså! hihi
    har du brukt betongrestar frå huset? eller har du fått kjøpt ein mindre sekk...?
    Ser ikkje for meg å kjøpe 30kg/liter med betong for å lage «kun» desse trea... hehe...

    SvarSlett
    Svar
    1. Hei Idun :-) åå så koselig! Jeg brukte nok noen rester vi hadde her hjemme til støping. Skjønner at en 30kg sekk blir litt i største laget. Men mulig man får kjøpt i 10 kg? Jeg aner dessverre ikke.
      Lykke til!

      Klemmer JM

      Slett

♥ Tusen takk for at du tar deg tid til å legge igjen en liten hilsen! ♥

Related Posts with Thumbnails