♡Interiør.....................Hverdagsliv....................Håndarbeid......................Mammarolle♡

onsdag 12. september 2012

Jannes lille butikk



Sommeren er nå blitt høsten. Og med en liten periode hvor jeg har hatt lite motivasjon til å hekle annet enn til meg selv, kjenner jeg nå at inspirasjonen er tilbake og jeg er veldig klar for å hekle(strikke) igjen.
Derfor blåser jeg litt støv av bloggbutikken min, og minner dere alle på at jeg fremdeles hekler og strikker på bestilling. Titt innom bloggbutikken min, eller ta en titt på tingene jeg har til salgs på butikken min på Epla.



Jeg hekler både til små og store. Og for å lese nærmere om hvert produkt så trykk på bildet. Da kommer du direkte til det aktuelle innlegget.
Bor du i nærheten (skiens området) så må du gjerne komme innom å ta en kikk på noen av de tingene jeg har til salgs på Epla butikken min. Det ligger nemlig et lite lager i skapet her av ting som er til salgs.
Så bare send meg en mail enten du vil komme innom å titte på salgslageret mitt, eller du ønsker å bestille noe av det jeg lager.


God onsdag. Jeg har allerede tatt helg. Trenger noen dager for å forberede bryllupsfesten til lørdag! Gleder meg :)


6 kommentarer:

  1. Så masse fint!!
    Må inn og ta en titt :)

    Kos deg med forberedelsene til lørdag, håper dagen blir den aller beste!! :)

    KLEM

    SvarSlett
  2. åååhh! så koselig med bryllupsfest!! <3 Vi har somlet bort hele festen vi, og i sommer var det 4 år siden bryllupet... hohoho! Snakkar om å ta det neste år, feire dei 5 første åra :p

    Lykke til!

    SvarSlett
  3. Her har det skjedd litt av kvart sidan sist ser eg:) GRATULERER med giftemål:)) Åååå..høyrtes heilt fantastisk romantisk ut. Akkurat slik vi ser for oss vårt bryllup og;)
    Eg har forresten eit skryteinnlegg om deg og hekleferdighetene dine idag;) Eg håper det er ok?:)
    Ha ein strålande dag!
    Klem:)

    SvarSlett
  4. Så fine ting du lager. Tar du bestillinger på luer? Synes den brune med ører(bildet nederst til høyre i dette innlegget)er kjempe søt og kunne tenkt meg den i str 3 år om du tar bestillinger da :)

    SvarSlett
    Svar
    1. Hei Kromma :)
      Så koselig at du likte luene jeg har laget. Jeg tar på meg bestillinger. Det er bare å klikke på bildet av den lua du likte, så kommer du rett inn på siden min med bestillinger. Der foår du litt mer info om pris og mailadressa mi som du kan sende bestillingen på. Gleder meg til å høre fra deg
      Janne Merethe

      Slett
  5. Så utrulig masse koslig du lager :) Har sjølv hekla nokre luer til prinsen min. Veldig koslig :)
    Håper du har fine dagar! Godklem :)

    SvarSlett

♥ Tusen takk for at du tar deg tid til å legge igjen en liten hilsen! ♥

Related Posts with Thumbnails