♡Interiør.....................Hverdagsliv....................Håndarbeid......................Mammarolle♡

fredag 18. mai 2012

Yndlingsfarge....!



I år er jeg blitt hodestups forelsket. Ikke bare går jeg rundt og er konstant forelsket i mannen min, og den herlige sønnen min, men jeg har også forelsket meg i de herligste pastellfarger. Alt fra lys turkis, mot mint og lys grønn. Så HERLIG!!



Et skap i stua har fått noen malinggstrøk med fargen isvann (ørlittebitt blandet ut med en lys aqua farge).
Og det ble så fint!
Skapet ble kjøpt for lenge lenge siden hos skrot- Tor (lokal bruktbutikk/skattekammer. Og har stått lagret i kjelleren for å komme frem i lyset en dag det måtte passe seg.
Nå henger det så fint ved siden av pianoet vårt.
Og jeg liker det! :)


Håper alle hadde en super super 17 mai i går!
Vi kosa oss masse, og Noah Nathaniel var supersøt i bunaden han har arvet etter sin far <3

God fredag!!


10 kommentarer:

  1. Klinkende enig :)
    Har helt dilla på lyseblå og mintgrønn selv om dagen :) nesten så det kribler i magen, hehe ;)
    Skapet var nydelig!

    Klem

    SvarSlett
  2. Hei!
    Håper dere hadde en fin 17. mai!

    Pastellfarger har jeg også fått veldig sansen for, og nå går det mest i det! Lyseblått er jo favoritten da, men andre pastellfarger blir også tatt inn i varmen! Selv Barbie-garderoben til barnebarnet mitt, går i pastell!

    Hyllen ble kjempefin, og en fin fargeklatt på veggen! Så den kom til sin rett nå!

    Med ønske om en god helg!

    Klem Cathrine :-)

    SvarSlett
  3. Jeg får også mer og mer sansen for pasteller, og dus mintgrønn er absolutt favoritten :-)
    Den er bare såå vakker!

    Ønsker deg en fin dag!

    Klem

    SvarSlett
  4. Gu så fint!!
    Enig, herlig herlig farge!
    Jeg malte gangen min i fargen frihet der jeg bodde før. Skal poste den i bloggen min så du får se. Den ville du like tror jeg..!
    Har ellers nettopp postet et innlegg med deilig ocean blue, så kom bort til meg og sjekk den ut ;)

    Fin blogg! Legger deg til i bloggrullen min :)

    SvarSlett
  5. Vakker farge:)

    God helg:)
    Klem Linda

    SvarSlett
  6. Så fin farge!!1 Passet godt inn ved siden av pianoet.
    Klem fra Igi

    SvarSlett
  7. En herlige følelse å kjenne på!
    Så spennende å dra inn nye farger i interiøret. Dette lykkes du godt med! Så herlig stil...

    God helg!!

    SvarSlett
  8. Det var en veldig fin farge :)

    Og et nydelig, lite skap :)

    SvarSlett
  9. Etter en liten bloggdvale fra denne frøkna, våknet hu gitt :) hihi! Godt å være tilbake og besøke gode bloggiser som deg.

    Kan skjønne at du elsker den fargen, for den er bare elsk!

    Jeg har flyttet bloggen min etter at den ble hacket og håper du vil følge meg her inne fabelaktigebloggen.blogspot.com

    Jeg håper du har hatt en finfin pinse og at du har hatt sol og varme.

    Stor og god klem
    Maia

    SvarSlett
  10. Enig med deg! Nydelege farger som gjer ein GLAD! Veldig fint skap!
    Noko anna som gjorde meg glad var den søtaste babylua eg nokensinne har sett som kom i postkassa mi for nokre dager sidan. Heilt perfekt, du er så FLINK!:) Gleder meg til å prøve den på babyen, ho kjem når tid som helst no:)
    Ha ein fin kveld!
    Klem:)

    SvarSlett

♥ Tusen takk for at du tar deg tid til å legge igjen en liten hilsen! ♥

Related Posts with Thumbnails