♡Interiør.....................Hverdagsliv....................Håndarbeid......................Mammarolle♡

torsdag 3. mai 2012

Giveaway!!





Jeg er så heldig å få lov til å sette igang en giveaway for alle dere fine leserne mine, i samarbeid med www.whiteaway.no

www.whiteaway.no er en nettbutikk med et stort utvalg av rimelige hvitevarer og husholdningsartikler.
I tillegg har de fri frakt. 


I samarbeid med www.whiteaway.no gir jeg bort en vannkoker fra Braun til en av leserne mine. Vinneren kan velge mellom hvit, sort eller rød.
Alt du trenger å gjøre for å delta er å legge igjen en kommentar under dette innlegget, og skriv hvilken farge du ønsker deg, om du skulle vinne.

Alle kan være med! Har du ikke blogg, legg igjen mailadressen din sånn at jeg kan kontakte deg hvis du vinner. 

Vinneren trekkes fredag 11 mai :) 

Lykke til! :)


57 kommentarer:

  1. åååh så lekker den er og eg som trenger ny vannkoker :D skulle gjerne likt å se den hvite pryde kjøkkenet altså :D

    SvarSlett
  2. Hvis jeg skulle være den heldige, så vil jeg gerne have den hvide.

    SvarSlett
  3. Å så gøy! Jeg har faktisk ikke vannkoker, så her vil jeg veldig gjerne være med!:) Hvis jeg blir den heldige ønsker jeg meg den sorte!
    KLem June:)

    SvarSlett
  4. Å så gøy!! Hvis jeg skulle være den heldige ville jeg hatt den hvite <3
    ønsker deg en nydelig dag :D
    Klem Renate

    SvarSlett
  5. Så stilige! Ønsker meg den røde, den var lekker!!
    Ha en fin dag:)
    Klem

    SvarSlett
  6. Hei:)
    Jeg blir gjerne med og er jeg så heldig at det blir meg ønsker jeg den røde!

    Klem janniche

    Mail adr: janniche.steffensen@gmail.com

    SvarSlett
  7. Slenger meg med siden jeg faktisk trenger en ny vannkoker :)ønsker meg den sorte! Klem Marthe (marthed@gmail.com)

    SvarSlett
  8. Så gøy! Eg øsnker meg ein svart :)
    Klem helene

    helenemoeb@gmail.com

    SvarSlett
  9. Jeg er med!
    Må faktisk til med en ny vannkoker her,
    men kan jo se om lykken står meg bi først :)
    Tror det må bli en hvit en denne gang ;)

    SvarSlett
  10. Det måtte blitt hvit her. ;-)

    SvarSlett
  11. Hei
    Jeg vil gjerne være med, ønsker meg den sorte :-)
    line.strandli@gmail.com

    SvarSlett
  12. En hvit vsnnkoker hadde vært tingen i nytt hus.......

    mailadr: wenche_myrvang@msn.com

    SvarSlett
  13. Vil gjerne få være med på denne trekningen, og er jeg blandt de
    heldige ønsker jeg meg en hvit. Ha en fin dag.

    Bodilhenriksen56@hotmail.com

    SvarSlett
  14. Jeg vil gjerne være med, og jeg vil da ønske meg den sorte :)

    SvarSlett
  15. Jeg ønsker meg en hvit vannkoker!
    klem :)

    mariann.nicolaisen@gmail.com

    SvarSlett
  16. Å perfekt give away for meg :-)
    Vannkokeren gikk i stykker for et par måneder siden - den er dypt savnet.
    Jeg ønsker meg en hvit en.
    Klem

    SvarSlett
  17. Blir gjerne med på give away hos deg:) Jeg ønsker meg en hvit ,dersom jeg vinner:)
    Kari-Anne (brubak-k@broadpark.no)

    SvarSlett
  18. Eg er med:) Skulle gjerne hatt en kvit en;)Det kjem snart ein liknande Give Away hos meg om du vil vere med;)
    Ha ein super kveld!
    Klem:)

    SvarSlett
  19. Så flott premie!!
    Vi trenger en slik etter at den forrige kortsluttet hele kjøkkenet:)
    Hvis jeg vinner ønsker jeg meg en hvit:)

    Ha en fin fin kveld!!

    SvarSlett
  20. MED!
    Rød Sbfarstad@hotmail.com

    SvarSlett
  21. Jeg vil gjerne være med :) Hvit på meg.

    Klem Tonje

    SvarSlett
  22. Skulle jeg være så heldig å vinne, står en sort øverst på ønskelista.
    Ei fin helg ønskes av Borgny

    SvarSlett
  23. hmmm...velger sort!
    hilsen monica
    mo-skog@online.no

    SvarSlett
  24. Jeg er med!
    Vil du komme til meg og bli med på White Away give away også?
    God helg!
    Klem, M

    SvarSlett
  25. Veronika Johnsen6. mai 2012 kl. 10:31

    Hei
    Denne fortjener jeg (syns nå jeg).
    Jeg ønsker meg rød
    klem fra Veronika

    SvarSlett
  26. Så hyggelig give away. Jeg ønsker meg den hvite, den jeg har bråker som et lokomotiv (sitat frøkna på 3 år!)

    Klem Inger Synøve

    insyhe@hotmail.com

    SvarSlett
  27. Jag är med och vill vinna en svart :)
    Kram Caroline
    vitabergenserik@hotmail.com

    SvarSlett
  28. Så koselig. Vil veldig gjerne være med, og skulle jeg bli den heldige vinneren ønsker jeg meg en hvit vannkoker.
    Ha en fortsatt fin dag. Klem, Hege.
    hjo004@nlsh.no

    SvarSlett
  29. Desken du !!! Det der trenges just nu, her og nå :-D Fått søta mini presskanne hos venninna t bursdag <3 Tenkte d sku vært lurt ha vannkoker som eg egentlig ikke skulle ha !!!

    plosella_38@live.com

    Tja - sku man satse på nokka friskt? RØD <3<3<3

    SvarSlett
  30. Vi bruker vannkoker flere ganger om dagen, så snart på tide med ny. Ynskjer meg ein svart :)

    SvarSlett
  31. Jeg vil gjerne være med ...ønsker meg veeeldig en ny kaffemaskin:)

    SvarSlett
  32. Jeg vil gjerne være med ...ønsker meg veeeldig en ny kaffemaskin:)

    SvarSlett
  33. Hei :)

    Jeg velger sort!

    Hilsen Edyta
    edytaaa.d@gmail.com

    SvarSlett
  34. ønsker svart :)

    Karoline-buddy@hotmail.com

    SvarSlett
  35. Klart jeg er med! En sort vannkoker hadde passet bra her i huset ツ
    ❃ Håper du får en flott uke videre! ❃
    -Helene-
    riola@live.no

    SvarSlett
  36. Jeg ønsker meg en rød vannkoker:)

    snefrid1@msn.com

    SvarSlett
  37. Ønsker hvit :) Bor også i et ongoing oppussingsprosjekt, så skal følge med på bloggen din :)

    SvarSlett
  38. Hei, hvis jeg er så heldig og vinner så ønsker jeg meg en sort vannkoker :)

    Hilsen Ann-Iren Remen
    anniren20@gmail.com

    SvarSlett
  39. Back in black, jeg ønsker meg en sort.
    Samot, tomabjer@online.no

    SvarSlett
  40. Blir sort her også, akkurat en slik jeg trenger til teèn min.

    Mvh. Kristine(kristine907@gmail.com)

    SvarSlett
  41. (⁀`⁀) ☆ Vist jeg er heldig så ønsker jeg meg en
    .`⋎´☆¸”*°•.☆ Vannkoker i sort,passer best til
    ☆¸.*°•.☆ ☆ brødristeren og Kaffetrakteren min.
    •°*°•.☆ Så jeg krysser fingre & tær & alt annet som krysses kan.... Ønsker deg en kjempe fin uke videre,i morgen er det fredag og HELG wiiiiii..
    Stor varm hilsen fra Monica Karin
    Ƹ̵̡Ӝ̵̨̄Ʒ canim_monica@hotmail.com.
    p.s er følger av bloggen din ...

    SvarSlett
  42. Jeg vil gjerne delta, ønsker meg veldig en hvit vannkoker! :-)

    Mvh Beate M B
    beate_myran(ætt)hotmail.com

    SvarSlett
  43. Svart eller rød, de var stilige!

    mf.i@hotmail.com

    SvarSlett
  44. sort vannkoker hadde vært supert! :)
    Mvh Beate
    lillemeg26@hotmail.com

    SvarSlett
  45. Jeg ønsker meg en skikkelig stavmikser og krysser fingrene!

    Klem

    PS: Bli gjerne med hos meg også om du vil!

    SvarSlett
  46. Sort!
    Ida Lind
    urettferdig(ætt)live.com

    SvarSlett
  47. Jeg ville valgt hvit.

    Ole-Martin
    olejen(ætt)live.no

    SvarSlett
  48. Hei på deg!

    ÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅ!!!!
    Disse var lekre.
    Skulle ikke vært meg i mot å få en ny vannkoker.
    Den jeg har begynner å dra på årene.
    Hvis det skulle være meg som er den lykkelige eier, så tror jeg at jeg foretrekker sort.
    Alle er lekre!!!!

    Mvh. Guri Marie Kristoffersen

    guri_marie.kristoffersen@getmail

    SvarSlett
  49. Jeg ønsker meg hvit :)
    sorgenfri2#hotmail.com

    SvarSlett
  50. Hviiiiit :-)
    siljaco@hotmail.com

    SvarSlett
  51. Ønsker meg hvit:)

    Klem charlotte

    SvarSlett
  52. Blir gjerne med. Ønsker meg en svart en, jeg. :-)

    Mvh.
    Daniel D.
    eskhyo krøllalfa gmail.com

    SvarSlett
  53. Jeg ønsker meg rød :)
    kjerstiogkim@hotmail.com

    SvarSlett
  54. ønsker sort
    lisbeth

    uglylizz78@gmail.com

    SvarSlett
  55. hi , jeg liker den sorte , takk
    stefania_oanaro@yahoo.com

    SvarSlett

♥ Tusen takk for at du tar deg tid til å legge igjen en liten hilsen! ♥

Related Posts with Thumbnails