♡Interiør.....................Hverdagsliv....................Håndarbeid......................Mammarolle♡

tirsdag 10. april 2012

Tapet i stua.


I stua har det kommet opp en liten stripe med tapet.
Verdens fineste blomstertapet kjøpt fra retrovilla.
Og jeg elsker den.


I stua vår har vi disse berømte mdf/panelplatene. Helt ok syns jeg, men vi har dem på alle veggene, bortsett fra kontrastveggen. Og derfor måtte jeg tenkte litt annerledes da jeg ønsket meg et lite friskt pust i form av denne tapeten.
Jeg tok en remse av tapeten, og målte til på veggen. Kjøpte "skoletyggis"; slik gråblå kitt til å feste diverse med, og brukte små biter av dette til å lime opp tapeten på veggen!
Veldig veldig kjekt.
Og hvis jeg blir jeg lei av tapeten eller ønsker meg en annen, er det bare å ta den ned igjen, og veggen bak er like fin.
Genialt :) Og slikt liker jeg!


Inspirasjonen til kun å ha en stripe med tapet fant jeg inne hos Stines Hjem. Absolutt nydelig!!
Dessverre klarer ikke bildene helt å rettferdiggjøre hvor fin tapeten faktisk er! Men den er veldig, veldig fin! :)


God tirsdag og ny uke.


17 kommentarer:

  1. såååå koslig stue, og utroleg fin tapet :)

    blir følger :)

    henriette

    SvarSlett
  2. Koselig stue og den fine tapetstripen gjorde seg veldig :)

    Fin ukesstart til deg.. :)

    SvarSlett
  3. Så stilig!! Tapeten så jo veldig søt ut! :)

    -Mari

    SvarSlett
  4. Åå så fint og lurt det var!! Liker også kjempegodt fargen på den lille skjenken. Skal male et skap og er på jakt etter en lignende farge. Har du kode eller navn.? kjempesøt blogg. Skal legge deg til listen min:)Klem frfa Lisbeth

    SvarSlett
  5. Så fint det ble!!
    Tapeten var kjempesøt:)
    Og for en luuur måte og gjøre det på!
    Jeg har noe tapet liggende her, kansje vi skal "kitte" opp en stripe her og:)

    SvarSlett
  6. SÅ kult det ble!
    Kjempefin tapet, og lur løsning å feste den på :)

    Ha en fin kveld,
    Klem Jatte:)

    SvarSlett
  7. Hei på deg.
    Så fint det ble, og for en lur løsning! Tusen takk for tips!
    Jeg har testet ut påskekyllingene dine i innlegget under her, men ble vist ingen bilder av de hos meg denne påsken..., kanskje neste år.. tiden går jo så fort ;))
    Ønsker deg en riktig fin tirsdagskveld.
    Klem, Monica

    SvarSlett
  8. Superfint OG supersmart løsning!!!
    Kan ikke ble bedre enn det!?

    Liker godt måten du blander farger & materialer på!!
    Du er flink og kreativ!

    KLEM

    SvarSlett
  9. Genialt! ME LIKE!

    Jeg håper du har hatt en finfin tirsdag. For min del var det hardt å stå opp 0630 igjen. Blæh! Men snart skal jeg til Sharm el Sheik. YEAY!

    klem

    SvarSlett
  10. Så kjekt! Veldig fin tapet - fin kontrast til den grå tre veggen.
    Klem

    SvarSlett
  11. Hei på deg! For en fin blogg du har og et nydelig hjem! Så fint med den tapeten. Elsker den brune veggen din! Min favorittfarge..

    Så herlige løsninger du får til.Skal ta med meg tipset om tapetremsen. har smartpanel flere plasser her hjemme og kunne tenkt meg å friske opp vaskerommet med en tapetbit.

    Lagt meg til som følger og gleder meg til å følge deg videre!
    Ha en strålende uke!

    SvarSlett
  12. Hei, for et nydelig hjem du har. Så moro å finne nye blogger også når det er fra samme fylke som jeg bor i :)
    Ha en fin dag videre.
    Kom gjerne på bloggbesøk til meg på www.monicasliv.com

    SvarSlett
  13. Hei på deg Janne! Takk for koselig kommentar hos meg ang bebbisen som er på vei :) Ja jeg har også sett at det er flere som var gravide samtidig som oss to sist, som også er det nå, koselig! Superfint med tapeten slik, den var jo bare nydelig! Og jeg liker også veldig godt den kontrastveggen deres... :)) Og ikke minst kommoden med den herlige fargen :) Ha en finfin kveld! Synnøve :)

    SvarSlett
  14. Hei på deg :) stilig det ble :) Jeg har Pip (den blå fugletapeten) igjen fra når vi pussa opp soverrommet, så hvis du vil ha litt mer å variere med så har jeg til salgs. Nesten to hele ruller igjen...

    Anja :)

    SvarSlett
  15. Så hyggelig at du likte lampa:)
    Vi (mannemannen også) er veldig fornøyd!
    Og det var godt og overvinne symaskinskrekken!
    Du skrev jo om det for en stund siden, kjenner meg veldig godt igjen.
    Må nok sy litt mer nå ja;)

    Gleder meg til flere innlegg her! Alltid så inspirerende! Kult med tapetremse på veggen! Har dog erfart at (blå) skoletyggis kan sette litt farge på veggen.. bare litt, så går sikkert bra:)

    Ha en finfin helg!
    Klemklem, Lene:)

    SvarSlett
  16. Hei Lene. :-) takk for "advarselen" ang skoletyggisen. Jeg er virkelig ikke fornøyd med fargen på veggene her hjemme, og jeg kan nesten ikke vente med å male ein gang, så hvis den setter flekker så gjør det ingenting:-)
    Janne Merethe

    SvarSlett
  17. Såå fint da:)) digger tapeten!

    SvarSlett

♥ Tusen takk for at du tar deg tid til å legge igjen en liten hilsen! ♥

Related Posts with Thumbnails