♡Interiør.....................Hverdagsliv....................Håndarbeid......................Mammarolle♡

lørdag 14. april 2012

Inngangspartiet - fra utsiden.



Da kommer det noen bilder fra utsiden av huset vårt. Det "nye" inngangspartiet som snart er blitt 1 år allerede. På tide å vise det frem.
Som dere ser så er det fremdeles mye å gjøre, og mye er fremdeles litt midlertidig, som f.eks den store hekken. Men TTT desverre! Mest fordi det koster penger... For pågangsmot det har vi jammen meg nok av! :)

 Inngangspartiet har blitt ganske så mye større enn det var. Førbilde ser du her
Døren en fra LURS og den kan du lese mer om her. Absolutt nydelig dør, med fine profiler og så lekkert med overlyset over!
Det gjenstår frmdeles litt maling på utsiden, men det hjelper seg masse.


Bunnstokken på huset har begynt å komme på, og på inngangspartiet har vi også fått opp rekkverk. Det er lekter som min flinke samboer har freset hvert hjørne for hånd, for at det skulle bli akkurat slik vi ønsket det! Stolpene er kommet opp på inngangspartiet, og snart skal vi også få på plass krysset som skal i toppen, og resten av utsmykningene vi har planer om å ha. 
Også må jeg nok male noen liter i år også tenker jeg! :)



Lampene kom opp rett før vinteren en gang, og jeg rett og slett bare elsker dem! Helt perfekte. 
På utsiden har jeg fått pyntet bittelitt til våren, og det er kommet opp et lite lite bord. Malt i fargen Alladin, og lakket på overflaten for at det skulle bli holdbart.




Nå er det litt koseligere å komme til oss.
I løpet av sommeren håper jeg at vi så og si er ferdige på utsiden av huset, og at vi endelig skal få ryddet opp hauger med materialer og rot, og kan starte å tenke litt på hagestell også

God lørdag!
Her er det fri og SOOL! :)


10 kommentarer:

  1. Åååå så koselig!!!
    Det ingangspartiet likte jeg!!
    Ha en fin lördag!
    Klem Irene

    SvarSlett
  2. Nyyydelig ytterdør! Hele inngangspartiet var fint! :-) Hvilken leverandør er d?

    SvarSlett
  3. Takk Anonym :)
    Yttersøra er fra LURS. Hjemmesiden finner du her: http://www.lursdorr.com/

    SvarSlett
  4. Så fint! Huset er jo ikke til å kjenne igjen. Flinke dere er :)

    Vi har også et inngangsparti og hus som skal males ferdig. Litt lei maling etter hvert, men det blir jo så bra når en blir ferdig :) Håper bare at været tillater å begynne snart.

    God helg ♥

    SvarSlett
  5. Så koselig hus - liker den stilen :)
    Fin blogg du har, la meg til som følgar.

    Ha ei fortsatt fin helg !
    Klem Birgit

    SvarSlett
  6. kjempe fint inngangsparti!:) Dere er jammen flinke!
    Go helg!

    SvarSlett
  7. Kjempeflott. Dørene og pynten rundt de er flotte. Her får du det fint ja! Vi skal også lage et nytt inngangsparti her på våren. Har ønske om dobbeldør!

    Ha en flott ny uke og herlig å følge med DEG!

    SvarSlett
  8. Wow, så fint! Elsker døra og overlyset;))

    Håper du har en fin vårkveld der du er;)
    KLEM♥

    SvarSlett
  9. God morgen Janne!
    Kjempefine detaljer på huset deres!
    Ønsker deg en flott dag og følger deg videre...
    Kom gjerne innom bloggen min også...
    Klem

    SvarSlett

♥ Tusen takk for at du tar deg tid til å legge igjen en liten hilsen! ♥

Related Posts with Thumbnails