♡Interiør.....................Hverdagsliv....................Håndarbeid......................Mammarolle♡

torsdag 26. april 2012

Bildevegg i stua.



Da var det gått noen dager siden siste innlegg hos meg.
I stua har jeg fått ordnet litt i det siste.
Etter inspirasjon fra Google(igjen) har det kommet opp en liten bildevegg over pianoet vårt.
Jeg så et bilde på google og syns bildene og pianoet passet så godt, og gav litt av den nostalgiske, litt gamle stilen. Det liker jeg :)


I tillegg har jeg fått min snille samboer til å henge opp den lille hvite tallerenhylla på motsatt vegg. Der har nye og gamle loppefunn fått plass. 
Bildet som hang på veggen før har flyttet inn på soverommet vårt.




De fleste rammene over pianoet er gamle. Noen har fått beholde sin opprinnelige farge, en er blitt malt i hammershøi, en i svart, en grå og resten er hvite ikearammer. 
Noen av bildene i svarthvitt er kjøpt på bruktbutikken, og er ikke av noen personer vi kjenner, men jeg syns de er så koselige at de bare måtte få komme opp på veggen. Og igjen gir de meg litt av den gamle følelsen som jeg liker så godt!


GOD TORSDAG!


10 kommentarer:

  1. Så fint det ble, de gamle bildene gjorde seg virkelig på veggen :)
    Klem :)

    SvarSlett
  2. Så nydelig! Elsker det gamle pianoet ditt! Mitt er mer kjedelig. Lekkert med de bildene. Alt er så flott sammen! Dette har Du fått til veldig bra!

    Ønsker deg en strålende torsdag!

    SvarSlett
  3. Hei,Så flott det ble! Fin torsdag! klem Siv

    SvarSlett
  4. Hei søte deg!
    Endelig fikk jeg besøkt deg, skulle ønske døgnet hadde flere timer og internetten var enda raskere.

    så utrolig fint det var blitt :) Liker liker liker!

    takk for koselige ord om mitt reisebrev *smiler*

    Ønsker deg en finfin torsdag!
    Stor klem

    SvarSlett
  5. Vi har visst styrt med det same i det siste vi;)
    Så fin bildeveggen din vart. Du har vore så flink til å få alle dei forskjellige rammene til å harmonere kjempefint med kvarandre! Kosleg med gamle bilder. Og pianoet ditt er så FLOTT! Det kunne eg og ha tenkt meg:))
    Ha ein super kveld!
    Klem:)

    SvarSlett
  6. Herlighet så flott du har det Janne,
    herlig blanding av bilder og så stilig
    du har hengt de opp. :)) Elsker pianoet
    ditt.
    Ha en fin kveld.
    Klem Mette.

    SvarSlett
  7. Kjempefin bildevegg!!
    Og så flott det ble i tallerkenhylla di:)
    Er så kos med litt forandring innimellom ♥

    Tusen takk for stemmen jeg fikk inne hos Carma, det gjør meg så G L A D ♥

    Ha en fin fin lørdag!!

    SvarSlett
  8. Så fin bildevegg!
    Og for et lekkert piano!

    God helg

    Klem

    SvarSlett
  9. Utrolig flott bildevegg:D Har en bildevegg med tomme rammer og en haig med gamle bilder sånn som dine, kanskje det kunne vært en ide å få de opp på veggen.. Såå koselig krok i stuen din:)

    Ønsker deg en finfin lørdagskveld!

    SvarSlett
  10. Så flott:)
    Ha en fin kveld,klem

    SvarSlett

♥ Tusen takk for at du tar deg tid til å legge igjen en liten hilsen! ♥

Related Posts with Thumbnails