♡Interiør.....................Hverdagsliv....................Håndarbeid......................Mammarolle♡

tirsdag 6. mars 2012

PUFF


Heldige meg!
Til jul fikk jeg en strikket puff av mamma og pappa. Mammaen min er nemlig en strikkeguru og lager de fineste ting.
Jeg har lenge ønsket meg en slik puff, men ikke rotet meg til å gjøre noe med det. 
Og nå har snille mammaen min strikket en til meg. Jippi :) 
Det skal sies at jeg selv måtte hekle på topp og i bunn ;)


Så nå står en beige strikkepuff i stua mi, og den er både til pynt og til bruk.
Noah Nathaniel elsker nemlig å hoppe på den, springe og kaste seg i den og ligge å slappe av på den. Min kjære bruker den ofte som beinstøtte og jeg liker best å bare ha den til pynt.
Lekkerbisken ;)

12 kommentarer:

  1. Åh så herlig puff!
    klemklem

    SvarSlett
  2. Så fin den var!!! Har ho hekla på toppen der? Eg har kjempelyst å lage ein slik sjølv, men er litt usikker på korleis eg skal få det til :)
    Hekleteppet ditt under her var så nydeleg der i sofaen din. Og HELDIGE deg som har fått ROSA Roberts radio. Eg og vil ha!! Eg har ein kjempegammal modell kjøpt på bruktmarked i England, men den virker ikkje..
    Ha ein strålande dag!
    Klem:)

    SvarSlett
  3. Den var fin, likte fargen :) Strikket puff kunne jeg også tenkt meg, men den hadde nok bare blitt i veien her hjemme - kanskje når vi en dag flytter ;)
    Klem :)

    SvarSlett
  4. Fantastisk fin! Ønsker meg en sånn jeg å! Mulig keg går i gang med en selv etterhvert:)

    SvarSlett
  5. Å, så herlig:-) Godt å ha snille strikkemødre;-) Jeg har ønsket meg en slik selv òg. Den hadde nok slått godt an hos eldstemann:-)

    Klem

    SvarSlett
  6. Knallfin!!
    Og flinkus mamma'n din:)

    Ha en fin fin kveld ♥

    SvarSlett
  7. Oi så fin den var, ser ikke så hard ut som mange andre puffer (?). Hyggelig med samarbeid med moren din da, både strikking og hekling i samme puff, hehe. Alltid gøy med hjemmelagde ting :0)

    SvarSlett
  8. Så snill og grei mamma du har:) Puffen ble kjempelekker!
    hilsen Frieblonder

    SvarSlett
  9. Heldige deg :)
    Kjempefin puff!
    Ønsker deg en herlig helg ♥
    Vil du vinne 4 nummer av BoligDrøm kan du prøve lykken inne hos meg nå :)
    Klem Anette

    SvarSlett
  10. Kjempefin puff! Flinke både du og mammaen din;-) Gangen deres ble utrolig flott. Og de flisene.....drømme!

    Ønsker deg en god helg!

    SvarSlett

♥ Tusen takk for at du tar deg tid til å legge igjen en liten hilsen! ♥

Related Posts with Thumbnails