♡Interiør.....................Hverdagsliv....................Håndarbeid......................Mammarolle♡

mandag 19. mars 2012

Kontraster...

Selv om alt jeg tenker på om dagen er herlig pasteller, så var det for noen mnd siden at jeg hadde litt behov for noen kontraster i interiøret mitt.


Derfor kjøpte jeg meg en boks med litt matt svart maling og satt igang.
Dette gamle sybordet har jeg arvet. Det var opprinnelig i retro eik, men det passer ikke helt inn hos meg. Derfor var det bare å finne fram malekosten.


 Jeg er veldig fornøyd med fargen på sybordet. Den er svart, men ikke helt svart slik at den blir for hard. Siden den er matt får den i tillegg en lite anelse av grått i seg. Akkurat slik jeg ville ha den :)
 Innsiden har fått en nydelig blåfarge. Lyseblått er nemlig min favorittfarge! 
Og denne fargen heter Alladin


I dag har jeg fri etter nattevaktshelg. Da har jeg planer om å kjøpe meg litt mer maling, og sette i gang med noen prosjekter jeg har i hodet mitt.
 Mulig det blir noe i favorittfarge sjangeren..

God mandag

11 kommentarer:

  1. Så flott det ble!!
    Nydelig farge ♥
    Flink du er som kjøper maling og setter igang:)
    Jeg bare tenker på alt jeg skulle ha gjort jeg, hehe:)

    Ha en fin fin dag!!

    SvarSlett
  2. Jeg liker litt svart i interiøret - så dette syns jeg ble kjempeflott! :) Du, jeg lurer på en ting! Hvilken farge har dere på kontrastveggen i stuen? Vi skal pusse opp soverommet vårt, og tenkte på å beise panel :)
    Klem :)

    SvarSlett
  3. Matt svart er jo skikkelig fint :)
    Stilig bord også synes jeg.

    Fin mandag til deg - kos deg med maleprosjektene!

    SvarSlett
  4. Kjempefint! :D

    Og så blir jeg så imponert over folk som gidder å male ting inni. *ler*

    Ha en fin kveld!!

    SvarSlett
  5. Herreminhatt så nydelig den ble! :D Flott med lyseblått inni, den ser skikkelig proff ut, grattis med nytt bord ;) Jeg har selv fått dilla på flere kontraster i hus. I forrige uke kjøpte jeg mørk gråmaling, så for tia er det kjøkkenstoler og straks bord som gjennomgår lett forvandling. Forandring fryder :)

    SvarSlett
  6. Så flott det ble! Vakkert både på utsiden og innsiden.
    Klem

    SvarSlett
  7. Det var en flott svart-nyanse. Jeg har malt kjøkkenbordet svart, men det ble veldig hardt og mørkt.... Og ikke verst at du har malt det inni da! LEKKERT:-)

    Natta!

    SvarSlett
  8. Det ble jo kjempefint. Hadde nok aldri tenkt på å male i sort her hjemme selv, men det ble jo riktig så fint, spesielt med de blå skuffene;D
    Har funnet frem flere rosa pynteting som har overvintret i skapet nå, så deilig å få litt vårstemning igjen;D

    Ha en finfin start på uken!

    SvarSlett
  9. Den fargen var jo bare *elsk* Jeg tror jeg skal skaffe meg noe sånt :)

    Nydelig sybord :) Skikkelig klenodium det der!

    Jeg er så lei for at jeg ikke har fått besøkt deg før nå, døgnet skulle hatt flere timer! Jeg håper du har hatt en finfin start på uken, kjære!

    Gode klemmer& fine tanker

    SvarSlett
  10. For noen herlige farger. Hadde aldri kommet på det selv, sto utrolig fint sammen!

    Så bilder fra gangen din også. Utrolig flott! Dobbeldør og herskapelig trapp med lysekrone slår ikke feil hos meg :D

    Må ha en fin helg som kommer :)

    SvarSlett

♥ Tusen takk for at du tar deg tid til å legge igjen en liten hilsen! ♥

Related Posts with Thumbnails