♡Interiør.....................Hverdagsliv....................Håndarbeid......................Mammarolle♡

fredag 23. mars 2012

Gangen - Del 2.



Da var jeg kommet til del to av gangen vår. Hvis dere ikke har fått med dere Del 1 så finner dere den her.
Går man opp de to trappetrinnene fra den ytterste gangen så kommer man inn i del 2 av gangen vår.
Den er jo strengt tatt ikke ny, og har kun fått litt maling og andre småting. Tak er malt i hvit shipolin, og veggene er malt i fargen morgendis.


Rett frem henger et hvitt speil fra Ikea, på den har jeg hengt opp vimpelrekken jeg heklet for en stund tilbake, mot venstre er dørene inn til soverommene våres.


Og mot høyre finner du døra inn til badet. Her var det også tidligere dør inn til kjøkkenet vårt(rett frem), men det ble tettet igjen da vi pusset opp kjøkkenet.


Den blå døra er skapet som jeg selv bygde i vinter. Les mer om det her.
Døra har min kjære snekret av panel, malt i fargen gustaviansk blå og fått håndtak fra Ikea.
Peisen vår var opprinnelig i hvit mur, den hakket vi vekk og fikk fram den fine gamle teglsteinen.


Opp trappen til 2 etg har jeg hengt opp noen bilder. Noen av rammene har fått bli svarte, og en er malt i fargen alladin.
(som dere kanskje legger merke til er det ikke åpent opp til andre etasje, det ligger plater over åpningen pga varmetap osv. Selve 2 etg er rett og slett ikke påbegynt å innrede enda).


På motsatt side henger en gammel korktavle som jeg har beiset i fargen dybde, limt fast blonder og hengt på hamtråder tvers over. Den fungerer fint som tavle til bilder og diverse :)
Her er det bare å bytte ut ettersom vi ønsker.

Det var resten av gangen vår :)
Og med det ønsker jeg alle God helg :)

Jeg har problemer med å endre/legge til i bloggrollen min, og har hatt det i flere mnd. Noen som har erfaringer med dette?
Veldig kjedelig å ikke kunne legge til nye flotte blogger når jeg kommer over det.

Klemmer

7 kommentarer:

  1. Dere har det så fint! LOVE!

    Du trenger ikke oppdatere meg i bloggrollen, det skjer visst automatisk :)

    Fin fredag videre. I dag er stilletene pakket med i vesken, for etter jobb er det cava med min gayhusband *fnis*

    klemklem

    SvarSlett
  2. Så nydelig gang!! :D

    Jeg slet med det samme, hjalp når jeg byttet fra IE til Chrome.

    God helg :-)

    SvarSlett
  3. Så utrolig flott det har blitt hos dere, kjempe inspirasjon, da vi selv sal gyve løs på gangen framover....
    klem victoria

    SvarSlett
  4. Åduslette tid for en praktfull gang! Nydelig gulv og detaljer, fargevalg...ja alt :D Kjempe fint altså, bøyer meg i støvet og ønsker riktig god helg ;-)

    SvarSlett
  5. Hei Janne!
    Så flott gangen og trappen deres er blitt! Nydelige fargevalg, og helt i min ånd dette! Morsomt med den skapdøren! Og korkatavlen - nå fikk jeg en fin idé til både syrommet mitt og til kjøkkenet!

    Ønsker dere en flott helg!

    Klem Cathrine :-)

    Ps. jeg har ikke hatt det samme problemet som deg med å legge til nye blogger, men kanskje vi har forskjellig platform? Det er jo stadig noe de endrer på, og jeg har hatt problemer med å legge til/skifte bilder i sidefeltet en stund. Er det ikke det ene...!

    SvarSlett
  6. Så flott og lys gang! Slik skulle jeg gjerne også hatt det.
    Klem Madelén

    SvarSlett

♥ Tusen takk for at du tar deg tid til å legge igjen en liten hilsen! ♥

Related Posts with Thumbnails