♡Interiør.....................Hverdagsliv....................Håndarbeid......................Mammarolle♡

mandag 12. mars 2012

Bloggbutikken: Jannes Lille Butikk


For en stund tilbake lagde jeg meg en bloggbutikk. Jannes lille butikk
I dag har jeg gjort noen små forandringer der inne.
Jeg ønsker nemlig å bruke den mer aktivt enn det jeg har gjort til nå.

Derfor vil jeg i tillegg til Epla - butikken min,  nå også legge ut produkter på bloggbutikken min som er til Salgs og ikke bare produkter jeg kan lage på bestilling. 
Derfor vil jeg oppdatere bloggbutikken min fortløpende med nye produkter etterhvert som jeg lager dem.
Håper dette fungerer greit :)
Ellers fungerer bestillingen som tidligere. Ønsker du å kjøpe noe, sender du meg bare en mail :)

*************
God mandag!
Jeg har deilig fridag etter en nydelig helg i Gøteborg sammen med hele familie. Vi har kost oss masse og shoppet en god del også! :)
Ha en super dag
Jeg må rydde ut av bag og poser.

Gode klemmer

8 kommentarer:

  1. Hei. Så nydelig den heklede babyluen var... Noe sånt kunne jeg også tenkt meg å prøve!
    Lykke til med salg:-)

    Klem fra Gøril

    SvarSlett
  2. Så bra da!!
    Lykke til med butikken din, du lager så masse fint ♥
    Jeg selger ut det jeg har jeg, har ikke så mye tid til og fylle opp:)

    Ha en fin fin mandag:)

    SvarSlett
  3. Kjempesøt babylue!:)
    Hørtes digg ut med Gøteborgtur med tilhørende shopping, heldig;D
    Lykke til med Epla-butikken din

    Ha en finfin start på uken!

    SvarSlett
  4. Luene dine er vakre, jeg har jo en og jeg får såå mye skryt! LOVE LOVE LOVE!

    Fabelaktig ukesstart til deg, skjønne!
    smil og klem

    SvarSlett
  5. Titter innom for første gang og det er jeg glad for at jeg gjorde, for dette var en fin blogg! Dere har et utrolig nydelig hjem og mye fint i bloggbutikken din var det også. Legger meg selvsagt til som følger :)

    SvarSlett
  6. kos deg med fri og utpakking, klesvask og rydding :) Litt musikk hjelper :)

    SvarSlett
  7. Du er jammen en maskin til å produsere heklede ting, altså!! :)
    -Og den entreen deres har jo bare blitt vidunderlig lekker!! Gratulerer så mye, jeg tipper du er superfornøyd!!

    Ha en finfin onsdag!

    Klem fra Silje

    SvarSlett

♥ Tusen takk for at du tar deg tid til å legge igjen en liten hilsen! ♥

Related Posts with Thumbnails