♡Interiør.....................Hverdagsliv....................Håndarbeid......................Mammarolle♡

onsdag 22. februar 2012

Titt tei.... pasteller!

Jeg har latt meg inspirere. 
Og fordi våren snart er på vei og jeg lengter som gal, så har pastellene kommet frem i huset vårt. 
Inspirasjonen har kommet fra Hobbyvimsa, og har laget en liten vase i lys lys rosa. Liten, herlig og søt.


Vasen var veldig så lett å lage. Jeg har brukt et gammelt babyglass til sviskesaft, bomullsgarn fra Stoff ogh Stil, og litt lim for å feste tråden.


Tidligere har alltid pastellene kommet frem rett etter jul, rett og slett fordi jeg er en pastellelsker. Men i år har de fått vente litt, men nå må jeg virkelig ha dem frem.
Så her i huset kommer det litt pasteller snikende inn både her og der om dagen.
Lengter mot vår!

Ha en flott onsdag.

8 kommentarer:

  1. Åh så søt den var!
    Jeg er en pastellelsker selv og hos meg råder pasteller fra januar av ;)
    Vil gjerne følge den fine bloggen din Janne Merethe :)
    Klem Anette

    SvarSlett
  2. Så fin vase!
    Deilig med pasteller nå som våren er på vei, så føles den enda litt nærmere ;)

    Klem Marianne

    SvarSlett
  3. Den ble jo bare kjempesøt;D Tror jammen meg frøkna her må få smake på litt sviskesaft og:)

    Ha en finfin onsdagskveld!

    SvarSlett
  4. Å, så nydelig den ble. Kjempelurt.

    Klem

    SvarSlett
  5. Åh så herlig! Jeg vil og lage sånn. Det ser litt avansert ut...

    Takk for god klem inne hos, det har vært en tung dag så det trengtes.
    Ønsker deg en finfin lillelørdag!
    klemklem

    SvarSlett
  6. Jeg lengter også virkelig etter våren nå, iallefall når det er 9 pluss grader i dette øyeblikk:)
    Klem

    SvarSlett
  7. For en god ide :) Og ett veldig fint resultat :)

    SvarSlett

♥ Tusen takk for at du tar deg tid til å legge igjen en liten hilsen! ♥

Related Posts with Thumbnails