♡Interiør.....................Hverdagsliv....................Håndarbeid......................Mammarolle♡

tirsdag 28. februar 2012

Jeg ♥ Robert


...s Radio! Også attpåtil i pastellrosa!
Dette er Roberts Radio. Julegaven fra snilleste forloveden min.
Er ikke han god?!

Den har fått plass oppå kjøleskapet vårt på kjøkkenet og står der og spiller flott musikk (vel... den kommer hvertfall til å gjøre det når vi får tak i skjøteledning).
Enn så lenge er den vakker pynt.
Roberts Radio har stått lenge på ønskelista mi, og rosa er helt topp!
Elsk ♥


9 kommentarer:

  1. Den var knallfin.. Men kort spørsmål? Har den Aux-utgang? Jeg er på jakt etter en slik med AUX utg. FM-radioen forsvinner jo snart? Håper jeg ikke ender opp som maks gledesdreper nå ... Ha en fin dag...

    SvarSlett
  2. Hei :)
    Jada Roberts Radio har aux :) Her kan du lese litt mer om den: http://www.landromantikk.no/produkter/roberts-radio/roberts-radio-pastel-pink-dab.html

    Fin dag til deg også:)

    SvarSlett
  3. Sukkersøt :)
    Musikk på kjøkkenet er alfa omega ;)
    Jeg ♥ Pinellen jeg har på kjøkkenet!

    SvarSlett
  4. Nydelig farge, minner meg om vår... :)
    Klem :)

    SvarSlett
  5. Den er så KUL, og flott farge a gitt:)
    Gratulerer med den, står på min ønskeliste og, SÅ ♥

    Ha en fin tirsdag!

    SvarSlett
  6. Phuuuu lettet over ikke å ha ødelagt no så koselig hehehehehe. Skal sjekke ut linken .. Tusen takk :-)

    SvarSlett
  7. Kjeeempe kul radio! Skulle gjerne hatt en slik jeg også, men denne helga kjøpte jeg meg en billig kopi i steden for. Ikke akkurat det samme, men for små lommebøker så får det holde.
    Håper du har en knall uke med det fine været.
    Klem Madelén

    SvarSlett
  8. Åååh♥ såå heldig du er:)

    SvarSlett
  9. Den er så herlig nostalgisk :)

    Fabelaktig tirsdagskveld ønskes deg, søte. Her forberedes morgendagens jobbdag i Kristiansand.
    Stor klem

    SvarSlett

♥ Tusen takk for at du tar deg tid til å legge igjen en liten hilsen! ♥

Related Posts with Thumbnails