♡Interiør.....................Hverdagsliv....................Håndarbeid......................Mammarolle♡

tirsdag 14. februar 2012

Heklet pute.

Til jul bestemte jeg meg for å lage i hvertfall noen hjemmelagde gaver. Siden jeg allikevel lager så masse og har komplett garndilla.
Hjemmelagde julegaver ville jo være på sin plass da.


Derfor dukket jeg ned i restegarnet mitt og lagde en heklepute i julegave til mammaen min.
Puta har forskjellig frem- og bakside slik at man kan bytte etter ønske og humør.
Den ene siden ble lys grå med en ganske stor hekleblomst på fremsiden, mens den andre siden besto av bestemorruter i brun, beige, hvitt og grå.


Og jeg ble ganske så fornøyd. Faktisk så fornyd at jeg nok må lage en heklet pute til meg selv også. Jeg må bare få gjort ferdig alle de prosjektene jeg allerede har på gang.

Jeg skal på kveldsvakt i dag, og jeg virkelig hater kveldsvakter.
Jeg har rett og slett utviklet et lite hat mot å jobbe kveldsvakter i det siste. Og det blir bare verre og verre. Det må jeg prøve å gjøre noe med, for slikt følger med i jobben min (desverre).
God tirsdag til dere alle.

13 kommentarer:

  1. Så flott pute du har laget, flink er du snuppa....
    Og aldri gøy å mislike kveldsvakter når det er en del av sitt yrke, vet hvordan det er....
    Men håper du får en flott kveld på jobb allikevel ;) og ha en flott valentine
    klem

    SvarSlett
  2. Kjempefine puter du har laget, likte spesielt godt den med rosen på:)
    Turnusjobbing kan ta på, før syntes jeg det var helt greit,
    men nå som jeg har ei lita frøken hjemme er det ikke sikkert det er like gøy å være på jobb mens lillefrøkna koser seg hjemme med pappan sin , spesielt ikke i helgene... Men sånn er det desverre..

    Ha en finfin tirsdag!

    SvarSlett
  3. Kjempe fin pute! Kan tenke meg mammaen din ble glad.
    Ha en finfin dag.
    Klem Christina

    SvarSlett
  4. Så utrolig flott pute, likte spesielt siden med blomsten!

    Ønsker deg en fiiin dag, selv om du har kveldsvakt:D

    SvarSlett
  5. Nydelig pute! Og kjempesmart å lage 2 forskjellige sider. Skimter et hekleteppe i bakgrunnen også, det synes jeg også ser interessant ut.. :D

    SvarSlett
  6. KJempefin pute!!
    Du er knallflink ♥
    Er så koselig med slike hjemmelagde gaver syns jeg:)

    Ha en fin fin vakt (selv om du hater den):)

    SvarSlett
  7. Inpirerende blogg du har!
    Kjempe fin pute du har heklet.

    SvarSlett
  8. Takk takk snuppa, følte det var på tide da frøken blir fem i år og kan si ho gleder seg, og siden jeg igjen ble så dårlig så er det deilig at ho er såpass stor jente ;) men vi gleder oss masse....
    Ha en flott helg

    SvarSlett
  9. Skikkelig chic den puta altså! Litke veldig godt den grå siden, med blomst på midten..
    Tror jeg må ta meg et dyptykk i restegarnet mitt, jeg også;)
    Ha en fin helg! Kveldsvakt eller ei:)
    Klemklem, Fruen i Nord:)

    SvarSlett
  10. Hei,
    Ser dette er et gammelt innlegg, men prøver likevel.
    Veldig fin pute! Hvilket garn har du brukt?

    Ina.

    SvarSlett
  11. Hei Ina. Dette er en pute av diverse restegarn jeg hadde liggende. Trur det var litt alpa fra europris, Trysil superwash fra europris, Safir fra sparkjøp. Husker ikke hva annet, men det kan nok brukes nesten hva som helst. Trur jeg brukte nål nr 4, så garnet var diverse i den tykkelsen hvertfall.
    Janne Merethe

    SvarSlett
  12. Tusen takk for svar!
    God helg!

    Ina.

    SvarSlett
  13. Så fine puter i sofaen!!
    GOD HELG!
    Siri

    SvarSlett

♥ Tusen takk for at du tar deg tid til å legge igjen en liten hilsen! ♥

Related Posts with Thumbnails