♡Interiør.....................Hverdagsliv....................Håndarbeid......................Mammarolle♡

mandag 6. februar 2012

Mitt gamle skap ♥

Noen av dere så kanskje det nydelige gamle skapet som jeg har fått i stua mi. 
Jeg har vært så heldig at jeg har fått lov til å arve det av min snille mormor.
Skapet er egentlig et gammelt klesskap og hører til på soverommet, men jeg kunne jo rett og slett ikke putte det vakre skapet et sted der ingen ville legge merke til det.


Skapet er gammelt og var litt oransj/rødt i sin opprinnelige farge. Derfor har jeg fikset litt på det.
Jeg kjøpte Bistrot lakk fra merket Liberon i fargen mørk eik og malt på skapet. Det fikk en herlig mørk farge og alt jeg trengte var et strøk. Dessuten var lakken veldig tynn, og veldig lett å stryke på. 
Nå har skapet fått plass i stua og rommer ikke noe særlig helt enda, men det skal vi nok få orden på etterhvert.
Jeg er inne på tanken å male det innvendig å montere hyller inni der slik at det blir litt mer anvennelig.


Jeg har fri i dag etter nattevaktshelg og det er så deilig!
I dag skal jeg på besøk til gode venninner og en liten baby, og senere blir det familiekos.
Ha en herlig dag

9 kommentarer:

  1. Wow, heldige du!!
    Det var superfint da! Passa så godt inn!
    Fikk frem de fine brune spisestuestolene også!

    KOs deg med fridag< Klem

    SvarSlett
  2. Nyyydelig skap!
    Vakkert - og det så nesten ut som det var lagd for rommet :)

    God fridag :)

    Klem fra Tove

    SvarSlett
  3. Ååååå så skjønt skap! Helt enig i at det er altfor vakkert til å gjemmes bort. Hyller innvendig høres smart ut for å utnytte oppbevaringsplassen i et slikt skap! Ha en deilig dag med venninne-besøk!

    Klem fa Tone

    SvarSlett
  4. Nydeleg skap!! Der var du heldig, og ekstra kjekt når det har vore i familien:) Det var kjempefint i stova di!
    Ha ein fin dag!
    Klem:)

    SvarSlett
  5. Skapet er bare helt nydelig vennen, så du er sååå heldig som har arvet dette av din mormor. ♥ Og det er jo så mye annet vakkert hos deg også ♥sukk♥ Jeg har ikke vært flink til å kommentere på lenge, men det har vært så mye med familien og annet. Men leser gjør jeg alltid ! :)

    Kos deg masse med venninner søta, og nyt de fine vinterdagene. ♥

    Stor go'klem fra Anette

    SvarSlett
  6. Kjempe flott skap, du er så heldig som fikk arve det.
    Passet kjempe godt inn i den flotte stua di.

    Ha en super flott uke.

    SvarSlett
  7. Heldige deg som har arvet dette nydelige skapet! Gjorde seg utmerket i stua:o)Gøy med gamle skatter!!

    Nyt fridagen:o)
    Heleneklem

    SvarSlett
  8. Så nydelig skap!!
    Den var du heldig med ♥
    Passet perfekt i stuen:)

    SvarSlett
  9. Hmmmm....dette bør jeg prøve på chiffonieren min. Den som er så stygg, men som egentlig har en fin farge i bunnen. :D

    Takk for tips!

    SvarSlett

♥ Tusen takk for at du tar deg tid til å legge igjen en liten hilsen! ♥

Related Posts with Thumbnails