♡Interiør.....................Hverdagsliv....................Håndarbeid......................Mammarolle♡

fredag 17. februar 2012

Dette er meg...


Janne Merethe, 24 år gammel. Mamma til Noah Nathaniel, forlovet med min beste venn og sykepleier på en hjerte og nyre avdeling på sykehuset.
Jeg blogger når jeg syns det er gøy, og bruker store deler av fritiden min på håndarbeid som hekling og strikk. Spesielt til Epla butikken min, men også til venner og kjente. Ellers så går hverdagen i å være mamma og kjæreste. 
Jeg er langt fra perfekt, men er lykkelig store deler av dagen forde :) 

Jeg er dårlig til å kommentere på blogger om dagen, og det har jeg vært en stund. Men jeg er inne å leser! Fordi det er så masse herlig inspirasjon der ute.
Takk til alle dere som deler.

Sånn... det var noen små ord fra meg på en fredag.
God helg fra meg!


8 kommentarer:

  1. Så koselig og få hilse skikkelig på deg:)
    Så fin du er!
    Flink er du og, masse flott i shoppen din ♥

    Ha en fin fin fredag!

    SvarSlett
  2. Koselig fredagshilsen fra den Janne ;)
    Liker bloggen din kjempegodt!!
    God helg!KLEM

    SvarSlett
  3. Hei du:) Digger bloggen din♥ God helg,klem Anette.

    SvarSlett
  4. Alltid kos å besøke deg :) HErlig innlegg i dag *smiler* Du er nydelig!

    Fineste fredagskvelden til deg,
    her det hjemmealene kos med Nala!
    klemklem

    SvarSlett
  5. Denne kommentaren har blitt fjernet av forfatteren.

    SvarSlett
  6. Det var koselige bilder og presentasjon =) Ha en strålende helg!

    SvarSlett
  7. Hyggelig å se hvem som rører seg inni bloggverden :) Og du verden så flink du er til å hekle! Her må jeg følge med. Har lyst til å lære meg å hekle... ;o)

    SvarSlett
  8. *reiser seg opp og sier*: hei Janne Merethe!!

    nydelig pute du laget til mammaen din til jul! skjønner godt at du må ha en selv ;) ha en fin uke! håper du ikke skal ha for mange kveødsvakter ;)

    klem!

    SvarSlett

♥ Tusen takk for at du tar deg tid til å legge igjen en liten hilsen! ♥

Related Posts with Thumbnails