♡Interiør.....................Hverdagsliv....................Håndarbeid......................Mammarolle♡

mandag 30. januar 2012

Stua i januar

Legger inn litt bilder av hvordan stua ser ut nå i januar. 


 Jeg er en pastellelsker, men i år har pastellene faktisk ikke kommet frem helt enda. Jeg har funnet fram endel gamle ting som jeg brukte i leiligheten vi eida, og pyntet for det meste i svart, grått og litt lyseblå/turkis. 


Igjen har jeg ommøblert litt i stua vår. Jeg blir liksom aldri helt fornøyd med den delen på bildet over her. Men nå syns jeg det fungerer ganske så bra.
Så får vi se hvor lenge det blir før jeg ommøblerer litt igjen :)


Her er det mange tanker som svirrer i hodet i dag...
Det er mandag, og jeg skal på kveldsvakt.

Ønsker alle en flott ny uke!
(NB: siste dager med salg i epla butikken!)

6 kommentarer:

  1. Du har det så nydelig.
    Håper kveldsvakten går fort.
    Ønsker deg en superfin uke :)

    SvarSlett
  2. Hei!
    Så fint hjemme hos deg :) Likte så godt det brune speilskapet ditt. Kjenner til dette med ommøblering ja, men forandring fryder vettu :)

    Klem fra Fru Strøm

    SvarSlett
  3. Syns du har det fint jeg :)

    Fineste start på uken til deg! Jeg skal en svipptur til det blide sørland, før det blir bloggtreff :) JUbi!

    Klem

    SvarSlett
  4. Så fine bilder, syns kontrastveggen deres er så stilig!
    Klem Bente :)

    SvarSlett
  5. Så fint du har det,kjempeflotte bilder:)

    SvarSlett
  6. Hei:)
    Du har det så fint! Elsker kontrastveggen din (har sagt det før;)
    Eg har heller ikkje tatt heilt laust med pasteller etter jula.
    Godt med litt mørkare kontrastfarger, sjølv om pastellane vil poppe fram igjen litt etterkvart ;)
    Ha ei fin helg!
    Klem:)

    SvarSlett

♥ Tusen takk for at du tar deg tid til å legge igjen en liten hilsen! ♥

Related Posts with Thumbnails