♡Interiør.....................Hverdagsliv....................Håndarbeid......................Mammarolle♡

torsdag 12. januar 2012

Januarsalg

Januar er her og det betyr salg mange mange steder. Også på Epla.no! Der er det masse masse fint. Ta en titt hvis ikke dere allerede har gjort det.
Det er salg også i min butikk. 
For å rydde plass til alt det nye jeg har laget i det siste så har jeg - 30% rabatt på alle varer i butikken min ut januar!
Dette gjelder ikke bestillingsvarer.


Hvis noen har lyst. Titt innom butikken min her.

Jeg og Lille skal på toårskontroll på helsestasjonen i dag. Kjempespennende! :)
Også blir det kosedag med shopping etterpå :)
God torsdag ønskes fra oss

4 kommentarer:

  1. Så herlig med salg :) Jeg skal inn og titte!

    Koose dge med gullet i dag :)

    ♥Smil og klem♥
    Maia

    SvarSlett
  2. Hei!

    Oi, er han to år allerede! Tenk at jeg har fulgt deg så lenge at jeg husker at han ble født! Tiden flyr!

    Ønsker deg en fin dag.

    Klem

    SvarSlett
  3. Herregud så mye fint du har laget!! Har helt glemt meg bort mens jeg har sett i epla butikken din :)

    Ha en fin,fin, kveld videre
    hilsen fra Katla

    SvarSlett
  4. Januarsalg er jo alltid morsomt.
    Ønsker deg en flott helg!
    Klem Madelén

    SvarSlett

♥ Tusen takk for at du tar deg tid til å legge igjen en liten hilsen! ♥

Related Posts with Thumbnails