♡Interiør.....................Hverdagsliv....................Håndarbeid......................Mammarolle♡

torsdag 22. desember 2011

Julekort Anno 2011


Da var årests julekort sendt avgårde til venner og kjente, og jula står for døra.
I år som i fjor valgte jeg å lage julekortene selv. 
I år ble det svart/hvitt bilde av prinsen, dymomaskin, hvit papp og litt pynt i form av svarte snøkrystaller.
Enkelt og ganske så greit


Fjorårets julekort finner du her

Og med bilder av årets julekort tar jeg ferie fra bloggen.
Håper på å være tilbake på bloggen på nyåret.

God jul!

Mange klemmer 

10 kommentarer:

  1. Herlig kort;)
    Ha en riktig GOD JUL ♥
    Og jeg håper og at du er tilbake neste år;)

    Klem Line

    SvarSlett
  2. Fantastisk vri på julekortene. Likte de veldig godt. Takk for tips :)

    SvarSlett
  3. Søte julekort. Koselig å få noe hjemmelaget :)
    God jul!

    SvarSlett
  4. De var veldig flotte:-) Jeg liker enkle kort best, og de jeg lager selv er også ganske enkle:-)

    God julekveld!

    SvarSlett
  5. Nydelig julekort:)

    Ønsker deg og dine en god jul:D

    SvarSlett
  6. Gd jul til deg og dine, du har gjort en god jobb med julekortene! Kos dere masse, klem fra meg!

    SvarSlett
  7. Det er så koselig med ordentlig hjemmelaget julekort.
    Tipper mottakerene blir kjempeglade :)
    GOD JUL!

    SvarSlett
  8. Nydelig julekort kjære!

    Jeg er bare innom for å ønske deg en fabelaktig jul! Det har vært koselig å stifte dette bloggbekjentskapet med deg :)

    Nyt dagene med dine nærmeste og kos deg! Vi blogges brått igjen.

    Juleklem fra meg.
    Nala logrer og sender deg ett nuss også :)

    SvarSlett
  9. Så fint julekort!
    Ønsker deg og dine en riktig god jul :) Klem

    SvarSlett
  10. Så nydelig julekort Janne. Du er så kreativ og flink :) Håper du og dine får en fantastisk juleferie. KLEM fra meg.

    SvarSlett

♥ Tusen takk for at du tar deg tid til å legge igjen en liten hilsen! ♥

Related Posts with Thumbnails