♡Interiør.....................Hverdagsliv....................Håndarbeid......................Mammarolle♡

torsdag 17. november 2011

Ull, ull, ull...

Når jeg først var så godt igang med all ulla for vinteren, fortsetter jeg liksågodt med nok et innlegg om mer ull.
Pga "snorforbud" i Noah sin barnehage har Noah måttet få seg noen nye luer til vinteren. 
Mamma har strikket supersøt mariuslue i brun, hvit og beige og jeg har heklet ny lue med bil (såklart) i brun, blått og hvitt.


Ingen av luene er noen favoritt heilt enda hos sjefen sjøl. Han har kommet i "vil - ikke" alderen og krangler hver dag om alle plagg som skal på. Disse luene er derfor inget unntak.
Men "mamma" er hard og står på sitt. Alle klærne skal på. Phu.... for en jobb. Men for et nydelig lite menneske vi også har fått inn i livene våres.

Og det er jo ekstra gøy å lage ting til min lille gutt, når det blir lagt merke til av damene i barnehagen! :)


I tillegg har jeg nå - 20% på alle barneluer i Epla - butikken min (gjelder ikke bestillingsvarer)
Ta gjerne en titt innom.

God torsdag til dere som titter innom! 

11 kommentarer:

  1. så søte luer, likte spesielt godt mariuslua jeg da. kjøpte faktisk nettopp en lignende til lillegutt her, men den er jo ikke på langt nær så fin som hjemmelaget, men kanskje litt mer praktisk til en baby. ønsker deg en videre fin torsdag. klem monica

    SvarSlett
  2. Så skjønne luer;)
    Den i brun "mariusstrikk" fallt jeg helt for ♥
    Skjønner godt at damene i barnehagen syns de er fine;)

    Klem Line

    SvarSlett
  3. Hei Janne Merethe,
    Så skjønne luer - du er så flink med håndarbeid altså!
    Digga skjerfene dine under her også!

    Ha en fin Torsdag-
    Klem Jatte♥♥

    SvarSlett
  4. Den mariuslua var bare elsk!

    Fabelaktig kveld til deg og dine. Jeg er innlosjert i Trondheim for helgen :) Skal bare nyte og være sammen med fabelaktigmannen.

    Takk for alltid så søte kommentarer.
    Klem

    SvarSlett
  5. kjempefine luer! spesielt mariuslua likte jeg godt :)

    SvarSlett
  6. Noah er bare så utrolig dødssøt! Elsker lua selvom han er skeptisk! :)

    Snorforbud er smart synes jeg, og med denne lua er han vel den kuleste i barnehagen!

    Klem fra Marte

    SvarSlett
  7. Kjempesøte luer på en superfin liten gutt:)
    God søndag til deg:)
    Klem

    SvarSlett
  8. Hei hei!!
    For noen flotte luer du og mammaen din har laget!
    Så flinke!
    Kjenner til det trasset, har en midt i 3 års trasset! Men søte og gode det er de <3

    Ha en nydelig kveld!
    Klemmer

    SvarSlett
  9. Imponert over strikkekunnskapene og fin blogg du har - jeg må inn å sjekke butikken:)

    Hilsen
    Kjersti

    SvarSlett
  10. Så flink du er! Digger mariushua! :)
    Fin blogg også :)

    Håper du får ein fin onsdag!
    Klem Helene

    ps. Me har utfordring på gong: vis oss din adventsstake :)

    SvarSlett

♥ Tusen takk for at du tar deg tid til å legge igjen en liten hilsen! ♥

Related Posts with Thumbnails