♡Interiør.....................Hverdagsliv....................Håndarbeid......................Mammarolle♡

onsdag 30. november 2011

☆ Stjerne girlander ☆


I morra er det 1 desember, og julefølelsen er ikke helt til stede.
Men for å prøve å få tankene litt inn på jul, har jeg laget meg en stjernegirlander som pynter opp kjøkkengrua vår.
Her kommer det pynt frem litt etter litt i hele desember. Ekstra kos og kunne ta frem og glede seg over hver lille ting.

Jeg har heklet stjerner i grått bomullsgarn og hengt dem på en hampsnor.
Enkelt og ganske så søtt egentlig :) Syns nå jeg...


Oppskriften på stjernene finner du her.
Det er så mye flott å finne på nettet og jammen har hun ikke bilder av en juletre girlander også. Kanskje jeg også skal prøve meg på det føre jul :)
Vi får se :)

God onsdag!

8 kommentarer:

  1. Så søte, fine stjerner du har laga!
    Jeg er heeeelt hekta på stjerner for tiden, så dette kunne nok passet inn her hos oss også :D

    Ha en flott onsdag!
    Klem
    Laila Johanne

    SvarSlett
  2. Å, de var utrolig søte!! Heklet girlander, det var artig! Du er jo min hekle-mentor du vettu ;) -Og det er sant som du sier, mye fint å finne på nettet av tips og oppskrifter!

    Ha en super onsdag! :)

    Klem fra Silje

    SvarSlett
  3. Oi, så fin pynt! Enkelt og pent, det liker jeg! takk for tipset :)

    SvarSlett
  4. Ååååh, så fine de var! Veldig søte, og litt utenom det vanlige:) Hadde jeg bare kunnet hekle!!
    Fin kveld til deg:)
    Klem

    SvarSlett
  5. Så søt den ble ♥ Du er så flink og hekle;)

    SvarSlett
  6. Åh den som kunne hekle :) Den var nydelig! Du er så innmari flink.

    Jeg har kommet tilbake til hotellrommet etter en fantastisk kveld, med fabelaktige bloggedamer. Nå blir det en liten bloggerunde før jeg finner senga.

    klem

    SvarSlett
  7. Hei på deg.
    Kjempesøt stjernegirlander!
    Tusen takk for tips, og oppskrift.
    Ønsker deg en fortsatt fin kveld, og en fredfylt 1.desember ;)

    SvarSlett

♥ Tusen takk for at du tar deg tid til å legge igjen en liten hilsen! ♥

Related Posts with Thumbnails