♡Interiør.....................Hverdagsliv....................Håndarbeid......................Mammarolle♡

tirsdag 25. oktober 2011

Lysekrone i gangen.


Fordi vi fremdels småpusler på i gangen, og enda ikke er ferdig på noen uker til, så viser jeg en liten sniktitt fra nettopp gangen vår.

Vi har valgt å ha skråtak i det nye inngangspartiet vårt, og på den måten fikk vi plass til en stor lysekrone.
Lampa vår er fra Bloomingville og er kjøpt i nettbutikken Carolines butikk.
Og vi er veldig veldig fornøyd!
Den er hvit og akkurat passe stor. Ikke var den for dyr heller :)


Som dere sikkert også ser mangler det fremdels noen lister her hos oss. Det tar litt tid med alle disse småtingene som skal på plass til slutt. Men snart er vi ferdige! :)

God tirsdag!



15 kommentarer:

  1. Lysekronen var LEKKER ♥
    Og bare tenk så gøy det skal bli og vaske den, hihi;)
    Elsker dobbeldør og lysekrone, blir litt luksus og herskapelig over det, kjempefint!!

    Ha en fin ettermiddag og kveld;)

    Klem Line

    SvarSlett
  2. Det ser ut som det kommer til å bli en fantastisk fin gang da - utrolig lekkert med det høye taket og DEN lysekrona!! Gleder meg til å se ferdig resultat :)

    SvarSlett
  3. Dette blir bra Janne =)
    Digget lys feltet over inngangs døren, det er så kult. Lampen også da moahhhh....
    Blir lekkert!
    Ha en fin kveld.
    Klem

    SvarSlett
  4. Lekker lysekrone. Gleder meg til
    å se det ferdige resultatet,det
    blir flott.
    Klem Mette.

    SvarSlett
  5. For en flott lysekrone!
    Ha en fin kveld :) Klem

    SvarSlett
  6. Åååå, så fin♥

    Vi skal pusse opp gangen nå i vinter, å tenker å ha en lysekrone av noe slag, men kan ikke henge å langt ned da, pga vi ikke har skråtak ;)

    Men det er så fint syns jeg, ed litt bling, selv i gangen :D

    Ha en fin kveld,
    Klem jatte♥♥

    SvarSlett
  7. Jeg har ikke ord, den lysekrona var fabelaktig!

    Fabelaktig kveld til deg!
    Jeg har jobbet i ett siden jeg kom frem i Trondheim... litt sliten, men jeg har fått fri fra torsdag - så jeg skal nyte en langweekend.

    Klemklem

    SvarSlett
  8. Rålekkert! Ikke noe å si på smaken din:o)

    Heleneklem

    SvarSlett
  9. Så flott lysekrone.
    Nå har jeg kost meg med bloggen din mens jeg har spist en sen frokost. Dere har og får det veldig fint. Og barnerommet var nydelig.

    Ha en fin dag.

    SvarSlett
  10. WOW for en lekker lysekrone =D

    SvarSlett
  11. Kjempefin gang, og lekker lysekrone!
    Søndagsklem fra Bente

    SvarSlett
  12. Så LEKKER!! Deilig med høyt under taket, da ☺

    SvarSlett
  13. Så lekker den var!!! Utrolig fin!! Og så flotte vinduer du har på utgangspartiet! :D

    Gosj!

    SvarSlett

♥ Tusen takk for at du tar deg tid til å legge igjen en liten hilsen! ♥

Related Posts with Thumbnails