♡Interiør.....................Hverdagsliv....................Håndarbeid......................Mammarolle♡

lørdag 3. september 2011

... verdens beste dame



For noen dager siden hadde min kjære bursdag. Og i år som så mange andre år hadde vi bestemt at vi ikke skulle bruke penger på bursdagsgave, men heller bruke de på oppussingen som vi fremdeles holder på med.
Men en liten gave måtte jeg jo grave frem allikevel.


Min kjære fikk et lite bilde med ordenen:
Jeg har verdens beste dame.
Riktig så passende syns nå jeg. haha :)

Broderingen er det jeg som har stått for. En annen liten interesse som jeg har tatt opp igjen for noen måneder siden.  Det er så gøy å bruke hendene til noe!
Hvor bildet skal få hedersplass, ja det har han ikke bestemt enda....
Men jeg skal nok passe på at det blir plassert et ganske så godt synlig sted.

************

Tidlig lørdagsmorgen. Og selv om en liten prins gjør at vi (les: jeg) må stå opp før lyset er fremme, så er det kos og bare kunne slappe av og nyte morgenstunden.
God lørdag ønskes alle!


9 kommentarer:

  1. God morgen!

    Ja da er vi to. Her er det også tidlig opp med små barn. Det er fantastiske stunder -som hadde blitt enda mer fantastiske dersom jeg hadde lært å legge meg litt tidligere... ;) For en super gave du hadde laget til mannen, haha. Den var knall! Her har vi også droppet gaver en stund... -Og du, de tøflene du har på deg under her var lekre! De må jeg sjekke ut!

    -Så flinke dere er med huset forresten! Det blir jo såååå flott! Løpet forbi innimellom :)

    God lørdag til deg :)

    Klem fra Silje

    SvarSlett
  2. Så koselig å lese litt innlegg hos deg igjen!:)
    Det varierer når jeg må stå opp og idag sov de til litt før halv 8.
    Håper du får en fin lørdag!:)

    klem

    SvarSlett
  3. Hahaha! du er nå søt! Det var nydelig!

    Jeg er også veldig glad i og brodere, det er så koselig :)

    I dag er det Designers Saturday i Oslo og jeg gleder meg masse! Ønsker deg en herlig lørdag :)

    Klem

    SvarSlett
  4. Genial bursdagsgave, takk for tipset hehe;))

    Ha en fin helg!

    Klem Line E.

    SvarSlett
  5. Haha, riktig så flott en gave! :)

    SvarSlett
  6. HAHA, herlig gave ;)

    Ha en fin Søndag,
    Klem Jatte♥♥

    SvarSlett
  7. For en kul gave!!! Et lite tips for meg til sambo sin kommende bursdag, hihi. Syns det er så mange fine gerilja-broderier altså!
    Grattis med nye tøfler -de ser jo sååå deilige ut da..

    Tror fint du kan klare å lage runde puter, det er enklere enn du tror altså! Helt sant ;0)

    Ha en fin søndagsmorgen, klem fra meg!

    SvarSlett
  8. Morsom gave, ja den må nok få en godt synlig plass. Du er flink med håndarbeid!
    Herlige tøfler i innlegget under her.

    Ha en finfin uke! Klem

    SvarSlett
  9. He he,for en artig gave:)

    Ønsker deg en flott høst framover!

    Hilsen fra
    Bella:)

    SvarSlett

♥ Tusen takk for at du tar deg tid til å legge igjen en liten hilsen! ♥

Related Posts with Thumbnails