♡Interiør.....................Hverdagsliv....................Håndarbeid......................Mammarolle♡

torsdag 1. september 2011

Koooos


Nå som september er her og høsten kommer snikende så er det viktig for meg med litt kos i hverdagen. Jeg er et sommermenneske og gruer meg til kaldere dager.
Da er det godt at det går an å sitte inne med fyr på peisen, en kakaokopp i hånden og kose seg.
Sammen med dette er gode varme tøfler et must. Og i går kom noen ordentlig nusselige til meg i posten.
Jeg har butikkepla, og derfor er jeg også en ivrig epla handler, som så mye annet kommer også disse tøflene derfra.


Butikken heter Lykkeland og den finner du her! Masse masse fint.
Jeg har litt små føtter så Eva som eier butikken lagde mine på spesialbestilling. Tusen takk! 
De er foret med fleece og er derfor veldig, veldig deilig å ha på. Ordentlig koooos!!

************

Jeg har fri i dag. Har levert Lille i barnehagen og skal tilbringe dagen med husarbeid, og kanskje litt kos innimellom også :)
TUSEN TAKK for alle de koselige kommentarene under forrige innlegg. Gjett om jeg blei så glad! Dere er de skjønneste.
Ha en super flott dag og...
Takk til dere som fremdeles titter innom meg!

Godklemmer 


7 kommentarer:

  1. Hei vennen, der var du jo ! ♥ Koselig å se et innlegg fra deg. :) Og for noen fine tøfler du har fått, kjempesøte var de. ♥ Her står det også husarbeid på timeplanen i dag, har akkurat tatt fram støvsugeren.

    Ha en super fridag snuppa, kose deg ! ♥

    Stor klem fra Anette

    SvarSlett
  2. Hei !
    Så utrolig koslig at du har laget et innlegg med tøflene som jeg har sydd. Føler meg virkelig smigret :-)
    Kjempe fine Bilder av dem .
    Kos deg i tøflene fra butikken min, er kjempe glad for at du er fornøyd !!!!
    Beste hilsen fra Eva i Lykkeland

    SvarSlett
  3. Jeg har også siklet på disse tøflene og lagt de til i favorittlista mi ;)

    Kjempefine!

    SvarSlett
  4. Hei Janne,
    Så NYDELIGE tøfler, så gode ut på føttene ja :)

    Masse kos å se frem til nå da, snart er det Juuuul å greier *fnis*

    Kos deg videre denne Torsdagen,
    Klem Jatte♥

    SvarSlett
  5. God kveld du!
    De så skikklig gode ut ja, og den herligste fargen da!! :)
    Håper i det lengste at vi får litt mer sol og varme før høsten setter inn!! KLEM

    SvarSlett
  6. Å de var virkelig søte, må inn å snuse på den siden jeg også =)

    SvarSlett

♥ Tusen takk for at du tar deg tid til å legge igjen en liten hilsen! ♥

Related Posts with Thumbnails