♡Interiør.....................Hverdagsliv....................Håndarbeid......................Mammarolle♡

onsdag 7. september 2011

I ♡ ....

..... pasteller


Selv om høsten kommer snikende klarer jeg ikke å legge fra meg pastellene i interiøret. Jeg er rett og slett litt avhengig tror jeg. Avhengig av disse nydelige fargene som gjør meg i så mye bedre humør. 
Jeg har aldri forandret interiøret etter årstiden, annet enn til advent og jul. Så det blir nok ikke så store forskjellene i fargene her i huset selv om det blir høst.


På et par timer her en kveld fikk jeg heklet meg noe nytt til gangen vår.
En søt liten vimpelrekke i de herligste, fineste pastellfargene som jeg elsker.
Inspirasjonen til vimpelene fant jeg inne hos denne damen.  


Med oppussing av gangen har det skjedd litt ommøblering og ordning der ute. Flere bilder kommer etterhvert :) Vi må bare bli ferdig en gang. Forhåpentligvis snart!
God onsdag


8 kommentarer:

  1. Så godt å se at du er i blogge-slaget igjen! Håper ikke du legger bloggen permanent på hylla:)
    Utrulig søt vimpelrekke, med heimesnekra pom-pommer!
    Gleder meg til å se oppusinngen av gangen! Du er så flink med farger, og det hele:)
    Ha en fin lillelørdag:)
    Klem, Fruen i nord!

    SvarSlett
  2. Kjempefin heklet vimpelrekke, det var nytt for meg. ;)
    Ha en fin dag videre. :)

    SvarSlett
  3. Søt vimpelrekke!!:) Nei, enig med deg..pastellane får stort sett bli her i huset og;)
    Ha ein fin dag!
    Klem:)

    SvarSlett
  4. Hei Janne.
    Så søt vimpelrekke,har pastellfarger
    hele året jeg også,bytter bare ut et
    par puter.
    Ha en fin dag.
    Klem Mette.

    SvarSlett
  5. Å jeg blir SÅ glad hver gang jeg ser et nytt innlegg fra deg. Du har en så koselig hjem ♥ Vimplene var utrolig søte. Tror jammen jeg må prøve de når jeg får ånden over meg og blir ferdig med enda ei hjelmlue (type heklet!).
    Ha en finfin onsdag ♥

    SvarSlett
  6. Så nydelig! Pasteller er koselig :)
    God onsdagskveld! Klem

    SvarSlett
  7. Så søte de var, har elsk på vimpel rekker =)

    SvarSlett

♥ Tusen takk for at du tar deg tid til å legge igjen en liten hilsen! ♥

Related Posts with Thumbnails