♡Interiør.....................Hverdagsliv....................Håndarbeid......................Mammarolle♡

fredag 23. september 2011

Hurra!


I dag er det et lite hurra - innlegg. For jeg har nemlig solgt 100 produkter i epla butikken min, i tillegg har jeg vært så heldig å ha over 40 individuelle bestillinger! Og for lille lille meg så er det ganske så stort!
Tusen tusen takk til alle dere søte som har kjøpt av meg!
Hekling, strikk og håndarbeid er blitt en ordentlig gøy hobby for meg, og hver eneste kveld sitter jeg og hekler eller strikker til sofakosen og tv-tittingen. 
Og det gjør meg så glad hver gang noen vil kjøpe noe, eller hver gang noen sender meg en mail og forteller at de fikk de fineste ting i postkassen. Jeg føler meg kjempeheldig!
Tusen takk!

Og pga mine 100 salg på epla så feirer jeg med å ha - 20% på alle smykker, øredobber og hårpynt i epla butikken min gjennom helgen.
God helg fra meg!! 

6 kommentarer:

  1. Gratulerer skjønne deg! Jeg elsker den lua du lagde til meg! Den er bare *elsk*

    Ønsker deg en fabelaktig fredag og helg! Jeg skal bare slappe av og kose meg og jobbe litt med bloggtreffet som jeg er med på å arrangere.

    Klem.

    SvarSlett
  2. Hurra hurra! Grattis til deg! Ikke rart i det hele tatt -du som er så flink og kreativ!

    Klem klem
    www.hjertero.com
    -sliter litt med innloggingen...

    SvarSlett
  3. Så gøy:D Gratulerer:D Jeg solgte mine første to ting på Epla i går:D Det var stas:)

    Ha en fiiin helg:D

    SvarSlett
  4. Så gøy!
    Gratulerer så masse med så mange salg, og en haug med bestillinger;)
    Du er jo bare knallflink!!
    Elsker de søte sommerfuglene du heklet til meg;)

    Ha en finfin fredag!

    Klem Line

    SvarSlett
  5. Grattis :) Så moro! Du er jo kjempe flink!

    SvarSlett

♥ Tusen takk for at du tar deg tid til å legge igjen en liten hilsen! ♥

Related Posts with Thumbnails