♡Interiør.....................Hverdagsliv....................Håndarbeid......................Mammarolle♡

torsdag 8. september 2011

Fridag ...


= hjemmebakst (hvertfall innimellom) :)
I dag har jeg hjemmedag og da har det blitt hjemmebakte rundstykker. Deilig!
Oppskriften har jeg lagt ut i et tidligere innlegg og den finner du her.
Og det er jo bare deilig med helt ny gjærbakst! Nam
Brødposen er fritt tolket etter en oppskrift funnet hos Drops. (Annet garn og større str) Du finner den her


Og hvis noen av dere tenker nå at: Så heldig ho er som har fri i dag...
Så er jeg egentlig ikke så heldig allikevel. Fri i dag betyr nemlig jobbdag i morgen kveld og resten av helga, og det er ikke så gøy. men men...


I dag er det fri, og fridager skal nytes til det fulle!
Det er en god dag med gode følelser og da er jeg jo litt heldig allikevel :)
Blogghumøret har tatt seg opp hos meg i det siste. Kanskje jeg til og med kommer med litt oppdateringer på gang og huset en dag.
Til da....
God torsdag!

10 kommentarer:

  1. Disse rundstykkene har jeg også bakt! Utrolig gode :)
    Fri torsdag, senvakt fredag og påfølgende arbeidshelg. Hørtes ut som min hverdag, ja bortsett fra at jeg nå har permisjon. Men etter jul er det på'n igjen.

    Håper du får en fin dag likevel ♥

    SvarSlett
  2. De rundstykkene så fantastisk gode ut!! De må jeg jammen prøve meg på!

    Nyt resten av fridagen :)

    Klem fra
    Laila Johanne

    SvarSlett
  3. Lev i nuet! Kos deg! Det er mitt motto:) Jobber samme som deg i helga... Sein fredag + helg! Rundstykkene såg helt fantastiske ut! Kos dere med de:) Her øs pøser det i dag.. så ingen utebilder på meg! Klem og god helg

    SvarSlett
  4. De rundstykkene så ntdelige ut. Tror jeg må bake rundstykker til helga. Kjempesøt brødkurv også :-)

    Nyt resten av fridagen og god arbeidshelg!

    SvarSlett
  5. -Og så så deilig vær vi fikk her i byen på fridagen din, da! Kos deg!

    Du og alle de fantastiske hekletipsene dine altså! Vidunderlig!!

    Klem fra Silje (som sliter litt med innloggingen...)
    www.hjertero.com

    SvarSlett
  6. Fristende og for en nydelig brødpose:) Gleder meg til flere oppdateringer fra deg:)

    SvarSlett
  7. Hei søte!
    Fantastisk gode de så ut!
    Jeg håper du kosa deg på fridagen din.
    Klem

    SvarSlett
  8. Nam,de rundstykkene så kjempe gode ut:)

    Ha en fin helg!

    Hilsen fra
    Bella:)

    SvarSlett
  9. Mmmm, det så nydelig ut! Og, kjempefin heklet brødpose!

    Nydelige pasteller i forrige innlegg!

    Klem fra Bente

    SvarSlett

♥ Tusen takk for at du tar deg tid til å legge igjen en liten hilsen! ♥

Related Posts with Thumbnails