♡Interiør.....................Hverdagsliv....................Håndarbeid......................Mammarolle♡

mandag 26. september 2011

Black and white....




Bare innom for å vise dere en liten sniktitt på de nye flisene som vi har fått lagt i gangen i helga! Dette har vi ventet lenge på, og gjett om det ble fint! :)
Flisene hadde jeg sett for meg for lenge siden, men det skulle vise seg å være vanskelig å få tak i slike fliser som jeg ønsket meg. Redningen ble å hente flisene hjem fra Danmark! De kom hit på tirsdagen og i helga ble de lagt. Og det ble akkurat like fint som jeg hadde sett for meg!
Valget falt på svarte og hvite octagon fliser.
Lekkert! :)


Snart kveldsvakt på meg!
God mandag


13 kommentarer:

  1. Utruleg fint :)
    Kveldsvakt på meg og :)

    Klem M<3

    SvarSlett
  2. Nice!! Har akkurat samme fliser (nesten) vi også - lagt i angen i sommer! Vi importerte fra Italia! Hadde sett de for meg jeg også, men var ikke lett å finne her i Norge, nei! Kommer et innlegg om vår gang imorgen! Fin-fine fliser! Klem C

    SvarSlett
  3. Nydelige fliser :) Me like!

    Fabelaktig start på uken til deg og dine!

    Maiaklem

    SvarSlett
  4. VELDIG fint ♥
    Er så herlig med slike...

    Ha en finfin dag!

    Klem Line

    SvarSlett
  5. Det ble UTROLIG lekkert! Kjempefine fliser! Disse var absolutt verd å vente på, og få fra Danmark.

    Tirsdagsklem fra Bente

    SvarSlett
  6. kjempelekre!! <3
    god helg og god vakt!
    klem!

    SvarSlett
  7. Nydelige fliser!!!
    Lekkert ble det :)

    Ha en fin uke,
    Klem Jatte♥

    SvarSlett
  8. Utrulig flotte :) Kom over flotte kjøkkenet deres når eg googla etter kjøkkengruve ;) tihi. Vi held på å bygge kjøkken no, og skal ha ei kjøkkengruve, men er usikker på kva material ein kan bruke i nærheita av koking osv. Husker du kva plater dere brukte i den kassen dere lagde?

    Godklem :)

    SvarSlett
  9. Såååååååå lekkert!!! :D

    Gratulerer med godt salg i butikken også ;)

    SvarSlett
  10. Hei igjen Janne-mor! Jeg koser meg fortsatt veldig inne på bloggen din..! Så mye inspirasjon, og jeg finner så mye lekkert jeg ønsker meg i vårt nye hjem. Jeg sliter veldig,veldig med å finne slike fliser i Norge - og ser jeg ikke er alene om det... Har du fortsatt nettadresse eller annen kontaktinformasjon for hvor dere fikk tak i disse lekre flisene?

    God klem fra Marte

    SvarSlett
  11. Hej Janne :) Er igang med at finde præcis sådanne fliser til vores hall som er ved at blive renoveret. Og hvor er det et smukt rum du har lavet. Hvor har du købt fliserne i Danmark ? Jeg synes godt om størrelsen på dine.

    SvarSlett
    Svar
    1. Hei :)
      Så koselig at du likte gangen vår, og spesielt flisene. Her har du en link til hvor flisene er kjøpt : http://www.ceramicas.dk/produkter/58-klassisk/65-octagon-flise/

      Lykke til :)
      Janne Merethe

      Slett

♥ Tusen takk for at du tar deg tid til å legge igjen en liten hilsen! ♥

Related Posts with Thumbnails