♡Interiør.....................Hverdagsliv....................Håndarbeid......................Mammarolle♡

fredag 19. august 2011

...




Da var det mer enn en måned siden sist jeg blogget... Oi som tiden flyr!
Sommeren har vært hektisk, med oppussing, en liten ferietur og etter 22 juli føltes det liksom så meningsløst med bloggingen. 
Men jeg håper på å komme tilbake. Jeg er litt usikker på om jeg har lyst til å fortsette bloggingen eller om det er slutten for meg.
Jeg gir det litt tid, så kanskje jeg finner ut hva som er best for meg.


I ferien har vi fått gjort masse på huset. Og det mangler absolutt ikke på bilder og prosjekter og vise dere! Vi har vært en liten snartur til sverige og ullared og en tur til danmark.
I danmark fikk jeg vært innom Søstrene grene og handlet med meg nydelige kjøkkenredskaper i melamin med de fineste fargene. Ordentlig gladbestikk! :) 
Akkurat slike ting som gir meg små gleder i hverdagen.
Den søteste kakeboksen med muffins er fra Ullared og de to skålene er også fra Søstrene Grene. Den hvite skåla med stett kjøpte jeg på en bruktbutikk for 5 kr! :)
O herlige lykke :)

 ***********
Nå er det helg og det er jobbehelg for meg. Mann og sønn har tatt turen til hytta og jeg sitter alene og blogger litt.

17 kommentarer:

  1. Ååååå som jeg har savnet deg Janne! endelig kom det blogginnlegg igjen:D

    håper virkelig ikke dette er slutten for deg! jeg elsker å lese innleggene dine og se bildene du legger ut av alt du lager. du gir meg så mye inpspirasjon og glede:) du er så fantastisk flink!

    håper alt er bra med dere ellers og at sommeren har vært tipp topp:)

    mange klemmer fra Linda (Tønsberg)

    SvarSlett
  2. Savner deg og alle de fine bildene jeg også :)
    Håper du får ei fin arbeidshelg ♥ Klem

    SvarSlett
  3. Hei søte deg!
    Så koselig med ett lite livstegn fra deg. Jeg håper du fortsetter å blogge fordi du har lyst :)

    Nydelig den hvite stettskålen!

    Ønsker deg en fin fredagskveld og vidunderlig helg. Her skal det soves og slappes av. Nala snorker allerede... hihi!

    Klem fra meg ♥

    SvarSlett
  4. Hei! SÅ hyggelig å "høre" fra deg igjen :-) God jobbhelg. Klem fra Kine!

    SvarSlett
  5. Så koselig at du kom med et blogginnlegg igjen. Du har jo sån fin blogg :)
    Fine ting du har kjøpt deg. Utrolig søt boks med muffins på :)
    Ha ei fin helg!

    SvarSlett
  6. Hei Janne!

    Så flotte innkjøp. Vi fikk Søs Grene til Bergen for kort tid siden og jeg er allerede hekta!

    Jeg håper virkelig at du fortsetter å blogge, du var en av de første jeg fikk god kontakt med og jeg kommer virkelig til å savne deg om du gir deg.

    Ønsker deg en god jobbehelg!

    Klem Pink lady

    SvarSlett
  7. Ja kan virke litt meningsløst dette blogge livet i peroder, men da er det godt å ha en pause. Jeg har og hatt det slik en stund, men er sakte tibake. Er litt godt av og til å bare inn å nyte alle de flotte bildene her inne og glemme alt annet for en stund. Men blogging er ikke livet....det må vi leve sammen med alle våre kjære! Flotte bilder du hadde her :)

    SvarSlett
  8. Velkommen tilbake/innom! ;)

    Jeg har de samme redskapene, og de er sååå fine å bruke! I ♥ them.

    Ja, du får være med - det var eieren av butikken som ville ha med "liker"-delen, men siden du spør pent selv om du ikke er på fb sier jeg at du får lov. ;)

    SvarSlett
  9. Tusen takk ! :) Vi gleder oss masse, det blir veldig spennende. Og ja, det er vel flere som hiver seg på ;)
    Håper du fortsetter å blogge, men det må du kjenne på selv. Jeg vet hvor mye tid det tar og føler selv ikke jeg alltid har tid... Klem

    SvarSlett
  10. Hei på deg!
    Så kjekt med et innlegg fra deg igjen:) Jeg håper du bestemmer deg for å fortsette bloggingen, selv om du er litt i tvil nå. Det går litt i rykk og napp her også når det gjelder blogging, tiden strekker liksom ikke til i det hele tatt i perioder. Men føler det gjør godt å få tømt hodet for tanker innimellom:)
    Fine ting du har kjøpt deg, tror jeg må ta en tur innom Søstrene Grene en dag snart.
    Ha en fin søndagskveld!
    Klem

    SvarSlett
  11. Heeeei, der var du jo, så koselig;))
    Håper for våres del at du fortsetter bloggingen, men jeg respektere de som ikke "gidder mer" og, det tar tid og det kreves faktisk litt... Selv om ingen av oss forventer innlegg annenhver dag eller svar hver gang...;)) Blogging skal være når man har lyst, overskudd og noe og blogge om, det er ikke alltid det passer inn i hverdagen ♥

    Flotte ting du har shoppet deg, den hvite skålen var jo et scooop, kjempesøt;)

    Ha en finfin, ny uke!

    Klem Line

    SvarSlett
  12. Hei Janne!
    Det er visst flere som er litt blogg-leie om dagen, og jeg har også, innimellom, tenkt i de baner. Men sommeren er jo en tid for andre ting, så jeg tenker at når høsten kommer er det koselig å blogge likevel. Men det er jo en prioritering.

    Så fine ting du fant! Vi har Søstrene Grene rett i nærheten, og der er jeg flittig gjest!

    Ønsker dere en fin helg!

    Klem Cathrine :-)

    SvarSlett
  13. Er mange som er blogglei for tiden, men det er forsåvidt det samme hver eneste sommer ;)
    For meg så hører blogging høsten og vinteren til, og slik tror jeg det er for mange!

    Håper iallfall å ha deg her i bloggverden utover når kulden setter inn...

    *klemmer*

    SvarSlett
  14. Jeg håper du fortsette, om enn med tid og stunder... ;-) God kveld.. KLEM

    SvarSlett
  15. Hei :)
    Og tusen takk for herlige ord på mitt avskjeds-innlegg! Det rører lagt inn i hjerteroten... ♥

    Det ble bråslutt for meg, jeg mistet bare litt gnisten... men etter alle de herlige kommentarene jeg har fått, så skal man ikke se bort i fra at jeg kommer tilbake etterhvert...:))
    Og jeg kommer helt klart til og lese deres blogger, blir bare ikke såååå mye kommentarer som tidligere;)

    Ha en fin helg;)

    Klem Line

    SvarSlett
  16. Hei! Håper du fortsatt har lyst til å legge inn et innlegg i ny og ne, men jeg har absolutt forståelsen for det.. Håper helgen din blir fin! Klem

    SvarSlett
  17. Så fine ting du har kjøpt! Det er koselig at man ikke trenger å bruke tusenlapper for å få litt lykke i livet. Nydelige farger, og for et kupp den søte hvite stetteskålen var!

    Jeg har det også litt som deg. Jeg har også bestemt meg for at jeg blogger kun når jeg føler for det. Selv om det kan bli lenge imellom.
    Men, det er jo greit, det også, synes jeg.

    Klem fra Bente

    SvarSlett

♥ Tusen takk for at du tar deg tid til å legge igjen en liten hilsen! ♥

Related Posts with Thumbnails