♡Interiør.....................Hverdagsliv....................Håndarbeid......................Mammarolle♡

fredag 8. juli 2011

Statusoppdatering.

Her kommer en liten statusoppdatering på oppussingen vår.
I sommer blir det ingen ferie på oss, men bare jobb her hjemme. Nå holder vi på med inngangspartiet vårt, og nå ser det slik ut her hjemme hos oss!


Det har gått seint i perioder, men nå er vi virkelig i gang!
Forrige helg kom vegger og takstoler opp. Denne uka har vi isolert, lagt på papp og plast, så nå er det straks på tide å sette inn den nye døra vår og begynne å plate veggene på innsiden!
Gleder meg masse til vi får stor gang og platting på utsiden, tror det blir SÅ bra!
Flere bilder kommer nok etterhvert når vi har fått gjort mer.


God helg til alle dere som titter innom.

Må bare minne på om at det er - 25% på alle varer i Epla - butikken min. Tilbudet gjelder ut søndag 10 juli!

11 kommentarer:

  1. Hei Janne!
    Jeg er innom deg ofte, men rekker ikke å legge igjen kommentar hver gang. Er så mye jeg vil skrive til deg:)
    Herlighet, det blir såååååååå fint! Jeg får skikkelig blod på tann og får lyst å begynne utvendig i år jeg også, men vi MÅ bare vente til pengekassa er fylt opp igjen, hehe;)
    Vi skal også rive inngangspartiet. Er sånn ca. - 5 grader der om vinteren;)
    Spent på hvordan plattingen blir.

    Ha en fortsatt fin dag! Vi skal ha ferie i år i og med at vi måtte droppe det i fjor. Det går greit en sommer, men så må man bare reise bort til slutt.

    Følger spent med!

    SvarSlett
  2. Det er SÅ moro når det virkelig skjer noe - dette blir nok en fin sommer, i alle fall oppussingsmessig! ;)

    Håper dere får gode dager!

    Vibeke :)

    SvarSlett
  3. Det blir nok kjempefint!! Godt å se at det er flere som jobber ute på huset i sommer... :) Her ser det sånn ca likt ut som hos dere...

    Ha en fin helg!

    Klem fra Kathrine!

    SvarSlett
  4. Spennande☺
    Glede meg til å sjå...☺

    Klem M♥

    SvarSlett
  5. Huset deres ser kjempefint ut! Blir nok bra med nytt inngangsparti.

    God helg!
    Klem fra Bente

    SvarSlett
  6. Det blir så fint! Også er det så gøy å følge med! Såå hyggelig at du deler med oss <3

    SvarSlett
  7. Så gøy å følge med på :) Skjønner nok dere har mye og gjøre, men det blir nok verdt det til slutt :) Klem Bente.

    SvarSlett
  8. Så gøy og se.. Det blir nok knall til slutt :)

    En fabelaktig fredag ønskes deg og dine!
    Klemmer

    SvarSlett
  9. Hei! Nyoppdaget blogg for meg, her var det kjempemange gode ideer å hente! Etter å ha sett bilder av hjørnet ditt i stua, med skjellampa og vinduet, vet jeg akkurat hva jeg skal gjøre med "problemhjørnet" i mi stue også! Men, hvor har du kjøpt lampa hen? De jeg har sett er ikke så lange...

    Ha en riktig fin dag!

    SvarSlett
  10. Hei Anonym :)
    Tusen takk for så hyggelig hilsen fra deg! Jeg er veldig fornøyd med skjellampa, og den er kjøpt på kremmerhuset, Men tror kanskje ikke at de har det lengre. Hvis ikke så har jeg sett det i noen lokale butikker. Jeg søkte det opp på google, og mener jeg fikk opp noen butikker som har de hos seg.

    Klem Janne Merethe

    SvarSlett
  11. Kom over bloggen din ved en tilfeldighet, og nå har du fått deg en ny følger. En kjempe flott blogg du har, og jeg har nå satt og bladd meg bakover i alle dine flotte innlegg. Gleder meg til å følge deg videre =)

    SvarSlett

♥ Tusen takk for at du tar deg tid til å legge igjen en liten hilsen! ♥

Related Posts with Thumbnails