♡Interiør.....................Hverdagsliv....................Håndarbeid......................Mammarolle♡

tirsdag 5. juli 2011

Skap i stua


Et nytt vitrineskap er kommet på plass i stua vår. Og det for LENGE siden!
Men jeg har bare ikke fått blogget det.

Skapet har jeg fått av snilleste mormor. Det var et helt vanlig furu vitrineskap.
Skapet har jeg malt med helt hvit oljebasert maling, også har jeg kledd innsiden av glasset med gamle blondegardiner, også etter mormor.
Knotter er ikke kommet på plass enda, men det kommer. Jeg har dem liggende på vent.

Beina har jeg tatt av og skapet står rett på gulvet. Siden vi bare har et gammelt eikegulv som skal byttes ut etterhvert gjør det ingenting, dessuten sparer det meg for endel støvsamling.


Skapet som sto her før har kommet inn på soverommet til meg og min kjære, og der skal det jammen få lov til å stå permanent også. Tror jeg da :)

*****************

Det blir minimalt med blogging om dagen, og jeg tror nok det vil fortsette slik fremover sommeren.
Takk for at dere titter innom, og ha en god sommer!!

8 kommentarer:

  1. Hei hei!

    SÅ flott skap, kjempefint med de blondegardinene inni også!:)


    Ønsker deg en fin kveld,
    Klem Jatte♥

    SvarSlett
  2. Koselig skap :)
    Ha en god sommer!

    SvarSlett
  3. Så fint skap!! :) Smart å bruke gardiner på innsida! :)

    Ha en fin kveld!

    Hilsen fra Kathrine!

    SvarSlett
  4. Nydelig skap! Herlig uttrykk det skaper.

    Ønsker deg en fabelaktig tirsdagskveld :)
    Klem og smil

    SvarSlett
  5. Kjempefint! :) Jobber også med et maleprosjekt for tiden - en 50-tallsskjenk fra finn.no :)

    SvarSlett
  6. Skapet ble nydelig som hvitt! Og ekstra elegant med blondene! -Vakkert!

    Klem fra Bente

    SvarSlett
  7. Så koselig skap! Ble kjempefint med blondegardinene inni!! :)

    Ha en strålende sommer!
    -Mari

    SvarSlett
  8. så fint skap! Jeg har så lyst til å gjøre sånn med garderobeskapet mitt, men da må jeg ha et nytt garderobeskap først ;)

    Du får ha en kjempefin sommer! Også prates vi på jobb :)

    SvarSlett

♥ Tusen takk for at du tar deg tid til å legge igjen en liten hilsen! ♥

Related Posts with Thumbnails