♡Interiør.....................Hverdagsliv....................Håndarbeid......................Mammarolle♡

mandag 11. juli 2011

Guttestrikk

Jeg er så heldig å ha verdens snilleste mamma som alltid er der for meg. Og som alltid tar vare på oss.
Og nå har hun strikket verdens fineste vest til Noah. Og den er bare i den skjønneste fargen!


Oppskriften finner du her.

Ikke bare er det verdens skjønneste gutteplagg, men vesten passer seg jo ypperlig til pynt også når den lille er vokst ut av den.


Det var et lite tips fra meg om herlig strikk til gutter :)

Håper alle har fine dager selv om været ikke er på topp. 
Vi har startet ferien og her jobbes det med inngangspartiet! Bilder kommer etterhvert! :)

7 kommentarer:

  1. Hei hei,
    SÅ herlig liten vest♥ Herlig farge også ja!
    Snille mamman din..

    Kos dere med ferie,
    Klem Jatte:)

    SvarSlett
  2. Jeg havnet her etter en titt inne hos "hvit romantikk". Og jeg angrer ikke. Her var det mye fint! :) Skulle lagt meg til som følger, men siden følgerne ikke vises på blogger for tiden, får jeg gjøre det litt senere.
    Kommer snart igjen:)
    Hilsen Frieblonder

    SvarSlett
  3. Godt det er flere som er fornøyd med mamma'n sin.. :) Kjempe fin vest!!

    Inngangspartiet deres begynner jo å ta form også -det blir kjempe fint!! :)

    Ha en fortsatt god sommer!
    -Mari

    SvarSlett
  4. Sååå nydelig! Elsker fargen :) Klem :)

    SvarSlett
  5. Hei hei!
    Nydelig den vesten! Elsker fargen også :) Heldige Noah!


    Ønsker deg en herlig julikveld!
    Stor stor klem

    SvarSlett
  6. Den var lekker! Nydelig farge...
    Og der er den sprossetingen igjen som jeg er sp misunnelig på... :)

    SvarSlett
  7. Nydelig vest! Vakker farge! Så smart å tenke på at den kan brukes som pynt, når den er blitt for liten!

    Ønsker deg en fin helg!
    Klem fra Bente

    SvarSlett

♥ Tusen takk for at du tar deg tid til å legge igjen en liten hilsen! ♥

Related Posts with Thumbnails