♡Interiør.....................Hverdagsliv....................Håndarbeid......................Mammarolle♡

torsdag 30. juni 2011

Vinne sa du?

Da var dagen for trekning av min lille feiring kommet.
Takk til alle som ville være med!
Og tusen takk for alle dere som titter innom bloggen min, selv om jeg er litt fraværende om dagen. Jeg håper virkelig på å komme sterkere tilbake.


Vinneren av vimpelrekken som jeg har heklet ble trukket av Random.org og ble nr 26:
Herlige Christine med Christines rede
Gratulerer. Send meg en mail med navn og adressa di :)

I tillegg har jeg trekt to små trøstepremier, og disse går til Rakel og HildeM - lykkelig med liten. Gratulerer til dere også!
Send meg en mail med navn og adressa deres! :)

Vant du ikke denne gang men kunne ønske deg en vimpelrekke så ligger det en til salgs på Epla Butikken min. Ta gjerne en titt!
 Nå er det i tillegg salg i epla butikken min, - 25% på hele butikken!

Ønsker alle en super torsdag!
Gode klemmer fra 


4 kommentarer:

  1. Åhh...jippi!! No blei eg jammen meg glad!! Tenk at eg har vunne den kjempe fine vimpelrekka! No blei eg glad :)
    1000 1000 takk!!

    Klemma frå Christine

    SvarSlett
  2. Gratulerer til de heldige vinnerne :)

    Ønsker deg en herlig junikveld, den siste i år!
    Klem

    SvarSlett
  3. Så fantastisk herlig! Mail sendes straks! Tusen takk!

    Sommerklem

    SvarSlett
  4. Gratulerer til de heldige vinnerne!
    Kjempefine premier!

    Ønsker deg en fin helg!
    Klem fra Bente

    SvarSlett

♥ Tusen takk for at du tar deg tid til å legge igjen en liten hilsen! ♥

Related Posts with Thumbnails