♡Interiør.....................Hverdagsliv....................Håndarbeid......................Mammarolle♡

tirsdag 7. juni 2011

Stars and stripes ☆

Green Gate har ikke bare lattekopper og annet porselen i herlige pastellfarger. Men de har også den fineste matboksen som en liten gutt kan få med seg i barnehagen.
Denne matboksen har Lille fått av mommo, og den er flittig brukt nesten hver eneste dag.
Praktisk, og ikke mins fin!


Jeg har faktisk hørt noen rykter om at flere har lagt merke til matboksen i barnehagen, på en positiv måte. Kommentarer får Lille ofte på den. Og det er jo ekstra stas for mammaen hvertfall. :)

***************

TUSEN takk for alle de søte kommentarene på forrige innlegg! Dere er så gode!
Vi har ikke bestemt oss for noen bryllupsdato enda. Det koster litt penger å gifte seg, og for øyeblikket er det oppussing av huset vi prioriterer. Men det er jo helt fantastisk allikevel, og vite at en gang om ikke alt for mange år skal jeg få gifte meg med mannen i mitt liv! :)
Helga føk forbi i en kjempefart, etter nattevakter i helga, en snartur på hytta og mye kos ute i det fine være har jeg jammen meg blitt syk. Da er det godt jeg har fri i dag og kan hente meg inn på sofaen til jobb igjen i morra!

Ha en god tirsdag og ny uke!
Mange klemmer fra

10 kommentarer:

  1. Nydelig koffert...
    Har mange varianter av de i hus her også :)
    Praktiske + fine = liker :)

    GRATULERER så mye med forlovelsen.
    Så kjekt!

    Klem May Helen

    SvarSlett
  2. Hei snuppa ! ♥

    Har visst gått glipp av en del når jeg har vært bortreist. Gratulerer så mye til dere begge to med forlovelse, så utrolig koselig ! ♥ Gleder meg masse til å følge med på bryllupsplanlegging fremover. :)

    Den matboksen var utrolig fin, en sånn vil jeg ha til Julian også. Hihi... Ikke rart den ble lagt merke til i barnehagen. ♥

    Ha en super dag videre vennen, kose deg ! ♥

    Stor go'klem fra Anette

    SvarSlett
  3. Den matboksen har min lille prins också - love it!

    Ha en fin dag vidare! Kram Joy

    SvarSlett
  4. Kjempestilig matboks altså;)
    Tipper den er poppis ja, hihi

    Æsj så leit og være syk, er ikke noe rart i dette skiftende været...

    God bedring, håper du blir fort frisk ♥

    Klem Line

    SvarSlett
  5. Den matboksen var søøøt! Sånn vil jeg ha og... hihi!

    Det høres ut som du har kost deg i helgen :) Ønsker deg riktig god bedring!

    Stor klem

    SvarSlett
  6. Kjempesøt matboks-føler på meg at Elias har lyst på ein slik☺

    Klem M♥

    SvarSlett
  7. Så flott matboks, har mange av de flotte koffertene selv til frøken, flotte og praktiske... Og ser jeg har gått glipp av en stor nyhet mens jeg har vært borte, GRATULERER så masse vennen med forlovelse, så utrolig koselig... Og er jo litt morsomt at vi har vært sammen mennene våre like lenge....
    Ha en super uke og masse god bedring til deg søta...
    klem victoria

    SvarSlett
  8. Nydeleg matboks! Ikkje rart Noah Nathaniel (og mammaen) liker denne;)
    Håper du nyter pinsa!
    Klem:)

    SvarSlett
  9. Gratulerer så mye med forlåvelsen :)

    Finfin matboks - tror det blir en i den koffertstilen når lille Stine skal begynne i barnehage også :)

    SvarSlett
  10. Kjempefin matkoffert for en liten prins.
    Gratulerer med forlovelse. Sååå koselig.
    klemmer

    SvarSlett

♥ Tusen takk for at du tar deg tid til å legge igjen en liten hilsen! ♥

Related Posts with Thumbnails