♡Interiør.....................Hverdagsliv....................Håndarbeid......................Mammarolle♡

tirsdag 14. juni 2011

Sneakpeek og tanker fra et lite hode.

Deler et lite sneakpeek bilde med dere. Et vakkert møbel som er kommet i hus!



Jeg må bare innrømme at jeg verken finner overskudd eller energi til bloggen og bloggingen om dagen. Jeg har vært inne på tanken på og slutte, men klarer ikke helt å roe meg med den tanken. Bloggingen er jo noe som er gøy for meg. Men akkurat nå finner jeg ikke nok overskudd i hverdagen til å holde på med det.
Jeg blir ikke vekk, tar ikke pause. Men blogger når jeg har mulighet og ork. Kanskje det tar lang tid, eller kort.
Uansett håper jeg dere alle får fantastiske sommerdager.
Og jeg er inne og leser hos dere, og koser meg med det. Må nok bli flinkere til å legge igjen en kommentar også.
Når jeg er tilbake kommer det kanskje flere bilder av sneakpeekbildet over! :) 
Gode klemmer

12 kommentarer:

  1. Huff, det skal jo ikke være en plikt for ikke å blogge på ei stund:) Ikke dårlig samvittighet:D Hehe. Kvalitet over kvantitet;) hehe

    Ønsker deg en herlig kveld! Det nye møbelet så nydelig ut:D

    SvarSlett
  2. Den skjebnen de ser superflott ut!! Ønsker deg fine dager og så gleder jeg meg til neste oppdatering. Du vet, den som venter på noe godt ;)

    SvarSlett
  3. Hei vennen!

    Så fiin :) Håper på å se mer fra den. Jeg skjønner godt hva du mener, har det slik i perioder jeg også. Det skal være gøy å blogge, og det skal være lov å legge det litt til side igjen for å innhente inspirasjon og lyst! :) Jeg gleder meg til hvert innlegg som kommer fra deg, selv om jeg også er for dårlig på å kommentere. Nå for tiden er det nok å poste innlegg, lese favorittbloggene og ikke en gang gidde kommentere. Hehe! ;) Slik er det! Vi skal kose oss med det, ikke føle det er en plikt.

    Håper dere har det fint! Her er det full fart, men nå kan jeg iallefall stryke en ting fra listen og senke skuldrene! ;)

    Ha en fin kveld vennen!

    KLEM

    SvarSlett
  4. Ikke stress med bloggingen! Du vet, vi som følger med har også fulle timeplaner, og det er helt greit å ta ting i sitt eget tempo! :)

    SvarSlett
  5. Og det er jo sånn det skal være snuppa, det skal være når man har lyst og tid og ikke en plikt... Koser meg alltid med innlegg fra deg enten det kommer sjeldent eller ofte så ikke tenk på det, og den skjenken/sminkebordet så kjempe flott ut...
    Ha en super uke og sommer søta
    Stor klem ra meg

    SvarSlett
  6. Hei søte!
    Du må ikke stresse med blogginga, det skal være alt annet enn en plikt. Kos deg med blogginga når du får tid :)

    Nydelig møbel du viser! Ble brått forelsket her!

    Ønsker deg en fabelaktig kveld!
    Klem

    SvarSlett
  7. Så fiiin!! Den var jo kjempe skjønn!! :)

    Ha en fin kveld - og sommer - du også!
    -Mari

    SvarSlett
  8. Olalalaaaa, for ett lekkert møbel♥ Så heldig du er!!

    Ta den tiden du vil, blogg når du føler du ØNSKER.. blogging skal jo være moro ikke noe man "må" i hverdagen liksom :)

    Er her ihvertfall når du titter innom igjen, masse nydelig inspirasjon og hente!

    Ha en fin Onsdag og sommertid -
    KLEM Jatte♥

    SvarSlett
  9. Bloggtørke...lite inspirasjon og energi til å blogge er noe jeg har til tider, så vet hva du mener! Blogg når du har lyst, og ikke føl det er et press at du MÅ fordi noen FORVENTER det.

    Kos deg masse i sommer ♥ klem

    SvarSlett
  10. FOR et nydelig møbel!

    Er helt enig med deg. Blogging skal være artig. Blogg når du har lyst, så slipper du at det blir et ork. Slik gjør jeg det også. Derfor kan det gå lang tid mellom noen av innleggene. Men, det er jo artig å holde på med bloggingen, så man vil jo ikke kutte ut helt. Da er det bedre at det går litt tid mellom hvert innlegg.

    Ønsker deg en fin helg, i morra!
    Klem fra Bente

    SvarSlett
  11. ser ut som et flott møbel dere har fått i hus! Gleder meg til å se mer av det;)

    Det er ikke alltid like lett med denne bloggingen, jeg kjenner følelsen av at det noen ganger føles som en plikt. Men minn deg selv på at det er en koselig hobby. Ta den tiden du trenger mellom innleggene, og blogg når du har lyst;)

    Stor klem!

    SvarSlett
  12. Hei Janne M!
    Forstår godt din ambivalens - det er slik jeg føler mange ganger også! Men så går det over, og så er man tilbake igjen! Men ingen ting varer evig, så på et eller annet tidspunkt avslutter man vel???

    Vi er i Danmark og nyter fine dager her, men jeg håper å kunne lage et innlegg snart, nå som vi har fått bedre nettilgang.

    Ønsker deg og dine en fin helg!

    Klem Cathrine :-)
    Cathrines Kreative Hjørne

    SvarSlett

♥ Tusen takk for at du tar deg tid til å legge igjen en liten hilsen! ♥

Related Posts with Thumbnails