♡Interiør.....................Hverdagsliv....................Håndarbeid......................Mammarolle♡

tirsdag 21. juni 2011

Rosa ♥


Mellom all heklingen er det deilig å kunne ta frem strikkepinnene litt også. 
Nå har jeg strikket meg en pute av noe garn som jeg hadde liggende. Fargen er herlig rosa, og allerede en favoritt. En blomst i vinduet holder samme tone.


Jeg har brukt en liten pute fra ikea til 9 kr, garnet er Naturgarn fra Viking og puta er strikket i dobbel perlestrikk. Det er et mønster jeg har fått litt dilla på i det siste. I tillegg til denne puten har jeg også strikket kjøkkenklut, pannebånd og en hals i dobbel perlestrikk. Halsen og pannebåndet finner nok veien ut i epla - butikken min etterhvert.


Puta har hedersplass på toppen av sofaen, og den er pyntet med hekleblomster og små perler.
Akkurat i den romantiske stilen som jeg elsker ♥


God uke til dere som titter innom.

14 kommentarer:

  1. Helt aldeles nydelig pute! Flink du er Janne!:)
    Passa rett inn i den koslige sofakroken deres!
    KLEM

    SvarSlett
  2. For en nydelig farge på puta di Janne!
    Har du heklet vimpelen som henger opp også, stilig...

    Ha en fin kveld.

    Hilsen Nostalgia

    SvarSlett
  3. Hei søte Jannemor!
    Den puta var rett og slett lekker! Nydelig!

    Jeg håper oppussingen av heimen går framover og at alt er bra med deg :)

    Nydelig junikveld til deg!
    Klem

    SvarSlett
  4. Kjempesøt pute og koselig å lese om dine håndarbeidsprosjekt. Jeg liker selv å holde på med strikking og hekling. Det er sant som du sier at det er godt å bytte litt på å hekle og å strikke så blir man ikke lei:o)
    Takk for inspirasjon!
    Klem

    SvarSlett
  5. Så lekker den ble! Et skikkelig sukkertøy :)

    SvarSlett
  6. Sååå søt, må si som Synnøve, et skikkelig sukkertøy;)

    Flinka!

    SvarSlett
  7. Den var helt skjønn ♥
    Fantastisk mønster, nydelig farge og søt blomst på puten;))
    Og jeg bare DIGGER den tøffe veggen deres, den er kuuuul...:))

    Ha en fin kveld!

    Klem Line

    SvarSlett
  8. For ei lekker pute!!! Knall stilig!!! Ha en fin kveld!!! Klem Ruth

    SvarSlett
  9. Nydelig pute!! Og vimpelrekken din var jo megasøt!!

    SvarSlett
  10. Så koselig du har det!
    Og den puta var så søt.
    Skulle ønske jeg kunne strikke slik.
    Her holder det med rett og vrang ;)

    SvarSlett
  11. Alldeles nydelig pute,fargen er en av mine favoritter og.
    Klem Mette.

    SvarSlett
  12. SÅÅ nydelig pute!!:))

    Ha en fin ST.HANS -
    Klem Jatte♥

    SvarSlett
  13. For en nydelig pute! Du er jammen kreativ, som bare kan strikke i vei, og så blir det så fint resultat!

    Ønsker deg en fin kveld!
    Klem fra Bente

    SvarSlett

♥ Tusen takk for at du tar deg tid til å legge igjen en liten hilsen! ♥

Related Posts with Thumbnails