♡Interiør.....................Hverdagsliv....................Håndarbeid......................Mammarolle♡

onsdag 25. mai 2011

Liten og søt.


Jeg har heklet meg en søt liten lommebok eller pung, som egentlig kan brukes til hva man ønsker.
Jeg har heklet noe lignende tidligere som jeg brukte som reiselommebok.  Nå var det på tide med litt oppfriskning, og dermed er noen nye kommet til liv.


En svart og en rosa finner du til salgs på Epla butikken min. Her har endel nye ting funnet veien i det siste, så ta gjerne en titt :)


************

Ny pc har kommet i hus, en mac! :)  Men noe redigeringsprogram har jeg ikke fått ordna meg enda. 
Det sammen med sykt barn, (helsprø) jobb og mann som jobber overtid, har jeg ikke tid til blogging.
I helgen blir jeg alene hjemme, og håper på å få tid til litt blogging før nattevaktene mine.

Ha en fin onsdagskveld!

14 kommentarer:

  1. Hei snuppa ! :)

    Kjempefine lommebøker du har heklet, nydelige. <3 Er ikke umulig at det kommer en ny bestilling fra denne kanten snart, hihi...

    Tusen takk for koselig bursdagshilsen til Thea, setter stor pris på deg vennen. <3

    Stor klem fra Anette

    PS: Får ikke limt inn hjerter hos deg deg i dag av en eller annen grunn.

    SvarSlett
  2. De var kjempefine!! <3

    Katrine
    thegentleflower.blogspot.com

    SvarSlett
  3. Så utrolig flotte lommebøker snuppa, du er så flink til å hekle, er deg jeg må komme til om jeg vil ha noe heklet ;) Pompom er utrolig lette og lage, og blir såååå fine...
    klem victoria

    SvarSlett
  4. Hei på deg!
    Så koselig med ett innlegg fra deg igjen :) Jeg har savnet deg her inne. Men jeg skjønner jo at du ikke har tid... sånn er det noen ganger!

    Herlige de små lommebøkene, jeg elsket den rosa fargen:)

    Ønsker deg en nydelig onsdag!
    Klem

    SvarSlett
  5. Søteste jeg har sett på lenge ♥ Flink er du!

    SvarSlett
  6. Såå søte! Disse likte jeg:))

    Klem Janne:)

    SvarSlett
  7. Så utrolig søte. Praktisk i små sommervesker :-)

    SvarSlett
  8. Så søte de var ♥
    Ser for meg at de er fine i vesken til bind eller ob'er jeg, hihi... er ikke så lekkert når de bare ligger og flyter i vesken liksom;))

    Ha en finfin kveld, snart helg alt;)

    KLem Line

    SvarSlett
  9. Gratulerer med Mac!! <3 Du vil nok elske den ;) hihi Jeg er selv på leting etter et OK gratis-program.. Til nå har jeg brukt Picasa.. Jeg er på leting etter et bedre, men det funker enn så lenge :)

    Den rosa var bare heerlig!! <3

    Hilsen Idun (som ikke får kommentere innlogget?)

    SvarSlett
  10. So søte de va. Alltid lika flink og kreativ :)

    Skjønne at da blir lite tid te blogging, men sånn e da av og te..

    Ønske deg ein toppers torsdag!!

    Klem frå Christine

    SvarSlett
  11. sukkertøypung ;) søt som sukkertøy og brukes som pung! :)

    SvarSlett
  12. Så søte! Nå fikk jeg lyst til å hekle! :)

    SvarSlett

♥ Tusen takk for at du tar deg tid til å legge igjen en liten hilsen! ♥

Related Posts with Thumbnails