♡Interiør.....................Hverdagsliv....................Håndarbeid......................Mammarolle♡

tirsdag 31. mai 2011

Hekla barneluer ♡



Det er ikke noe nytt at jeg driver og hekler endel baby - og barneluer. Noe til Lille, noe til Epla butikken min, men mest på bestilling. 
Og i det siste har jeg heklet ganske mange.

Jeg har nemlig vært så heldig å få hekle små søte luer til ei veldig hyggelig dame som driver med foto.
Hun ønsket seg barneluer som hun kunne bruke når hun fotograferte. Og luer har jeg laget til henne.

Dama heter Michaela Nemeckova og holder til i Drammen. Hun driver med fotografering på hobbybasis og tar på seg oppdrag hvis det skulle være ønskelig. Aller helst babyfoto.
Skulle du være interessert i fotografering av din lille baby eller kommende baby kan du ta kontakt med Michaela på mail: misasnb@gmail.com eller pr tlf: 45252511.
Det beste er om babyen ikke er mer enn 10 dager gammel og ta gjerne kontakt også før fødselen.

For mer info, besøk bloggen hennes her
Kanskje din lille får prøve akkurat de luene jeg har heklet :)

♡♡♡

Tusen takk til deg Michaela for din bestilling og takk til alle dere andre som også har bestilt en eller flere ting av meg. Jeg setter så utrolig stor pris på det, og elsker det å kunne lage ting!
Nok en babylue er lagd ferdig i dag. :) Og det er bare supergøy!
Se luene jeg lager her og her.

God tirsdag!

15 kommentarer:

  1. De er utrolig flott Janne Merethe så det er ikke rart:D Ønsker deg en herlig kveld!

    SvarSlett
  2. Hei Janne-mor;)
    Så fiiine luer altså ♥
    Den brune med ører på var jo bare så skjønn...
    En herlig liten modell og;))
    Så artig at fotografene vil bruke luene dine, det er jo et veldig fint arbeid du gjør da, kjempeflink er du;))

    Ha en fortsatt fin dag!

    Klem Line

    SvarSlett
  3. Så flink du er Janne! Hadde jeg hatt en på vei skule jeg jammen ha bestilt en sånn lue, de var kjempefine!! Ha en fin uke, klem C

    SvarSlett
  4. Heisan du. Supersøte bareluer.
    Ønsker deg en fin dag.
    :) Susanne
    http://susannes-stil.blogspot.com/

    SvarSlett
  5. Nydelige luer! Liker spesielt godt den med apeører:-) Så gøy at du får så mange bestillinger.

    SvarSlett
  6. Herlige luer! Så artig med et slike oppdrag og mange bestillinger da, du er kjempeflink!

    SvarSlett
  7. Hei hei!
    Så nydelige luer! Morro med sånne oppdrag da :) Skikkelig eksponering av luene dine... hihi!!

    Takk for koselig gratulasjon inne hos meg!

    Klem

    SvarSlett
  8. Nydelige luer! Den brune med ørene var KJEMPE søt!!!! :)

    -Mari

    SvarSlett
  9. Å så herlige bilder, barn og luer :)

    Sukk... :) (blir rent babysyk) thi hi..

    Ha en skjønn kveld og morgendag!

    Klem fra Tove

    SvarSlett
  10. Hei vennen min ! ♥

    Du lager verdens skjønneste luer, så ikke rart de er etterspurt. ♥ Ser Tover over her blir babysyk, og det gjør i grunnen jeg også, hihi... Men tror strengt talt det holder med 5 jeg, haha... :)

    I morgen reiser vi til Nordfjordeid for å være med på slektstreff, du kan tro jeg gleder meg. ;)

    Håper du har en strålende dag snuppa ! ♥

    Stor go'klem fra Anette

    SvarSlett
  11. Så nydelige luer, og kjempesøte babyer!

    Ønsker deg en fin dag!

    Klem fra Bente

    SvarSlett
  12. Så fiiine luer, du er flink! :))

    Fine barnebilder også:)

    Ha en god dag!

    Klem Janne:)

    SvarSlett
  13. Hei på deg berta. Bra med den damen da???
    Flink du er da, knallfine ting du lager assa. ;o)

    Ha en god nesten helg.

    Klem Simone ;o)))

    SvarSlett
  14. Åh, elsker den brune med bjørneører på... Har så lyst å lage en slik en til nevøen min... Jeg får vel sette meg ned å prøve og feile når jeg kommer meg hjem fra ferie :)

    SvarSlett
  15. Nydelige luer :) skal huske deg når jeg får neste man :)

    SvarSlett

♥ Tusen takk for at du tar deg tid til å legge igjen en liten hilsen! ♥

Related Posts with Thumbnails