♡Interiør.....................Hverdagsliv....................Håndarbeid......................Mammarolle♡

mandag 2. mai 2011

Finsnekkerier...


Litt nytt på husfronten fra meg.
Og det er min kjære og en kamerat som har stått for finsnekkeriene denne gangen.
Og gjett om det blir bra da!

 På huset har vi fått opp et pyntekryss i mønet!
Min snilleste kjære og en kamerat har laget dette, for hånd! Jeg må jo virkelig ha verdens beste kjæreste (og venner) som syns det er gøy å prøve seg på slike finsnekkerier som dette her.
Ikke rart at jeg føler meg heldig!
Som dere sikkert ser har vi begynt å male huset også. En av sidene er ferdig med to strøk, så er det bare tre sider igjen! Det er litt av en jobb som ligger foran oss denne sommeren.

Jeg holder på med andre maleprosjekter også om dagen.
Kommer nok tilbake med bilder om ikke så lenge.

God mandag til deg som titter innom!


16 kommentarer:

  1. Hei hei,
    Så lekkert, gjør virkelig en stor forskjell med slik pynt på huset!!

    Å så flotte tepper du har heklet under her♥ Hva slags garn bruker du?

    Holder på med stort pynte/koseteppe selv og det er mye jobb, men så koselig å sitte med også - når dette er ferdig skal jeg hekle ett til min venninne som venter baby♥

    Ha en fin kveld,
    Klem Jatte♥

    SvarSlett
  2. Så fint!! Det gjør seg virkelig med slike detaljer. Ser liksom så herskapelig ut:)
    Ja, det er litt av en jobb å male hus. Men så er det jo så deilig og så flott når man er ferdig!! Lykke til:)
    Klem

    SvarSlett
  3. Så flott, utrolig detaljrikt og fiiint!

    Vi har et gammelt hus der vi prøver oss på å beholde noe av det gamle, og der er detaljer viktig...:) Blir spennende å se hvordan det hele blir seendes ut tilslutt!

    Kjempefin blogg du har, også på det kreative plan, det liker jeg! Legger meg til som følger hos deg:)

    Ha en super kveld,
    klem fra Janne:)

    SvarSlett
  4. Det var rå lekkert! Skikkelige proffer du har satt i sving. Nydelige kryss. Og du har jo et nydelig hus. Kan tenke meg det er mye jobb og male. Lykke til videre med malingen!

    Klem Ingunn

    SvarSlett
  5. Utrolig fint! Det er virkelig detaljene som gjør susen! Gleder meg til å se mer!! :)

    SvarSlett
  6. Hei hei!
    Sååå nydelig! HEldig du er også sååå flink da :-)

    Ønsker deg en fabelaktig kveld!
    Klem

    SvarSlett
  7. Guri så fint det blei:) Flink kjæreste og venner du/dere har:)
    Blir spennende og se hvordan det blir videre:)

    SvarSlett
  8. God kveld sunshine;)
    Så lekkert det ble ♥
    Kjempeflinke som har laget denne selv, for hånd!
    Blir så bra dette huset deres altså;))
    Spennende med maleprosjektet ditt, gleder meg til og se;)

    Klem Line

    SvarSlett
  9. Hei Janne.
    Utrolig lenge siden jeg har kommentert her inne,men jeg følger med altså.
    Huset blir såååå ultralekkert! Hjelp, dere har vært flinke. Huset er totalt forandret.

    Mulig det kommer en bestilling fra meg også etterhvert:)) Du hekler virkelig mye pent.

    Ha en superduper tirsdag.

    Klem fra meg

    SvarSlett
  10. Så fint det blir med pyntekryss! Jeg synes dere er så flinke, begge to! Og jeg blir så inspirert når jeg ser bloggen din, det klør skikkelig i fingrene :)

    SvarSlett
  11. Ja det er ein snill OG flink kjæreste☺
    Huset er kjempefint!!☺

    Klem M♥

    SvarSlett
  12. Det ble virkelig fint! Heldig du som har så flinke snekkere ♥

    SvarSlett
  13. Wow! So fint da blei med pyntekryss. Og so flink og snill mann og kamerat du har :)

    Ønske deg ein fortsatt finfin tirsdag :)

    klemma frå Christine

    SvarSlett
  14. Hei hei. Så flott det ble. Virkelig prikken over i en.
    KLæm Susanne

    SvarSlett
  15. Lekre detaljer! Både går og sykler forbi deg innimellom og ser den fantastiske progressjonen deres! Dere er superflinke! :) -Og superfint blir det!

    Har en award til deg hos meg :)

    Klem fra Silje

    SvarSlett
  16. Jeg sitter for tiden med planene til oppussing og restaurering av et sveitserhus som ble "fikset" på 60 og 70-tallet. Dette er inspirerende :)

    SvarSlett

♥ Tusen takk for at du tar deg tid til å legge igjen en liten hilsen! ♥

Related Posts with Thumbnails