♡Interiør.....................Hverdagsliv....................Håndarbeid......................Mammarolle♡

fredag 20. mai 2011

En liten feiring!



Hurra!
Jeg feirer at våren er her og at sommeren kommer. At jeg har hele 245 fantastiske følgere, at bloggen fylte 2 år for en mnd siden, og at jeg har hatt så mange som 77 000 besøkende siden jeg begynte å blogge!
Og som en takk til alle dere som leser og følger bloggen min, vil jeg gi noe tilbake.
Jeg har heklet en vimpelrekke i herlige pastellfarger.
Den består av 11 små vimpler og er ca 1,5 meter lang.

Denne kan bli din!
Bare legg igjen en kommentar under dette innlegget og du er med i trekningen.
Vinneren trekkes 30 juni!

*********************

Det blir nok en liten bloggpause på meg fremover. Begge pc`ene våre har kapitulert, så jeg får ikke blogget lengre. Da passer det jo bra med et lite feiringsinnlegg som pauseinnlegg fra denne kanten.
God helg til dere alle sammen og takk for at dere titter innom!
Jeg er tilbake så fort vi får en ny pc i hus!

Godklemmer

52 kommentarer:

  1. Gratulere☺
    Eg er gjerne med og kryssar fingrane for at eg vinn☺

    Klem M♥

    SvarSlett
  2. Så gøy med feiring ( men kjipt uten pc..)

    Jeg er med!!

    Ønsker deg en strålende dag og nydelig helg:)

    Klem fra Janne Lillian

    SvarSlett
  3. Nydelig vimpelrekke ♥
    Jeg vil gjerne være med på trekningen!

    SvarSlett
  4. Nydelig vimpelrekke- håper jeg vinner! ;)
    Kjedelig med pcen, håper det kommer en ny i hus snart ;) Koser meg med bloggen din, så hadde vært trist om det går veeldig lang tid til neste innlegg ;)

    Ha en herlig helg, da! Kose dere masse!
    Klemmer

    SvarSlett
  5. Så flott!! Denne vil jeg gjerne vinne:) håper ny pc kommer seg fort i hus, så slipper vi å vente så lenge på dine fine innlegg :)

    SvarSlett
  6. Jeg vil veldig gjerne være med, og håper på vinnerlykke :D
    Klem :)

    SvarSlett
  7. Gratulerer :)

    Kjempe fin vimpelrekke. Jeg slenger meg på feiringen!

    Så håper jeg at du snart er tilbake med flere koselige innlegg.
    I mellomtiden får du kose deg og nyte våren og varmere dager.

    SvarSlett
  8. Jeg vil være med i trekningen:)

    selv om du har bloggpause(og jeg vet det VELDIG GODT) så sjekker jeg bloggen din et sted mellom 5 og 10 ganger HVER dag i håp om nytt innlegg:P
    har sagt det før, men sier det gjerne igjen: FANTASTISK inspirerende blogg du har Janne:)

    Lykke til med ny pc, og håper blogginteressen kommer snart tilbake:)

    venter i spenning:D

    hilsen din trofaste leser Linda fra Tønsberg

    SvarSlett
  9. Så fiiin den er ♥
    Jeg blir gjerne med og prøver lykken!
    Elsker slike små hekleprosjekter, og jeg kan jo ikke hekle selv så... hihi!

    Ha en riktig god helg Janne Merethe!
    Håper ikke bloggepausen blir for lang;)

    Klem Line

    SvarSlett
  10. Jeg er med! denne passer perfekt på gjesterommet, nemlig! :)

    SvarSlett
  11. Gratulerer med så mye fint og feire :)
    Og premien var jo bare supersøt da!!!
    JEg blir gjerne med og prøver lykken!

    God bloggeferie, håper ikke den blir så alt for lang :) KLEM

    SvarSlett
  12. Hurra hurra vennen, og så klart jeg er med, vil jo vinne den flotte vimpelrekka du har laget....
    Og var så koselig å høre fra deg igjen...
    Håper du har hatt en fin 17.mai og at du får en super helg
    klem victoria

    SvarSlett
  13. Hei Janne,
    Så søt den var, du er så flink!
    Jeg blir gjerne med - bli gjerne med på giveaway hos meg også :)
    God helg!
    Klem fra Bekka

    SvarSlett
  14. Gratulerer!
    Jeg blir gjerne med i trekningen! :)

    Klem

    SvarSlett
  15. Gratulerer så mye. Jeg vil selvfølgelig være med i trekningen.Obs...kom på at give awayen min skulle jo trekkes i dag...wææææ.
    Klem

    SvarSlett
  16. Jeg vil gjerne være med! Nydelig vimpelrekke!

    Klem

    SvarSlett
  17. Det er alltid gøy å lese hos deg.
    Så kjedelig med PC'en.
    Gratulerer så mye med følgertallet og besøktallet, jeg vil gjerne være med i trekningen av den helt fantastiske vimpelrekka.
    Ønsker deg en fin helg
    Klem fra Jorunn

    SvarSlett
  18. Den var søt:) Blir gjerne med. God bloggpause og ha en fin helg:)
    Kari-Anne

    SvarSlett
  19. Så SØT! Den er eg med på:))
    Ha ei fin bloggepause!
    Klem:)

    SvarSlett
  20. Eg vil vere med!=) Kjempefin premie!! Flinka!
    Vi og har ein data som har tatt kveld, så her blir det nok ein ny og snart:)
    God helg til deg!!!=)
    Klem, Rakel

    SvarSlett
  21. Hurra for deg og for mye inspirasjon -blant annet har du mye av æren for at jeg startet med heklingen! -Og da vil jeg jo selvfølgelig være med på hekle-giveaway! :) Kooos deg og nyt bloggpausen din du!

    -Og det huset deres begynner virkelig å bli lækkert! ;)

    Klem fra Silje

    SvarSlett
  22. Hei!
    Gratulerer med så mange følgere og besøkende :) Jeg synes bloggen din er nydelig og inspirerende. Likte spesielt godt det du gjorde med spisestuen din.
    Vimpelrekken du har laget er vakker og jeg blir gjerne med i trekningen!
    Håper dere får tak i ny PC snart.

    Anette Hareide

    SvarSlett
  23. Så nydelig vimpelrekke! Jeg blir gjerne med og konkurrerer om denne.

    Det blir nok mindre blogging om sommeren. I alle fall hos meg. Bruker all tid jeg kan, ute i hagen.

    Klem fra Bente

    SvarSlett
  24. WOW!!!! Det er alt jeg kan si! Oppdaget nettopp bloggen din og vips der fløy det noen timer...hehe. Fantastisk flott og inspirerende blogg! Nydelige bilder og vakre innlegg. Håper ikke pausen din blir alt for lang ;-) Er gjerne med på trekningen av en vimpelrekke.
    Ha en strålende dag!
    -Erika

    SvarSlett
  25. så fiiin vimpelrekke Janne!! Den hadde nok passet perfekt inn på minstemanns rom etterhvert! ;)
    Og jeg er ikke forundret over alle følgerene og treffene dine! Du er en av mine favoritter!! <3

    Gleder meg til pc'ene deres er oppe å kjøre igjen! Nå skal jeg kose meg med gamle innlegg så lenge ;)

    klem!

    SvarSlett
  26. Gratulera med velfortjent følger og besøkstall!! Eg er gjerne med i trekning om den nydelige vimpelrekka. Du e berre sooo flink og kreativ :)

    Klem frå Christine

    SvarSlett
  27. Heja!
    Jeg vil gjerne være med i trekningen!
    Håper du får en fin hjemme-alene-helg!:)

    klem

    SvarSlett
  28. Hei :) Gratulerer med velfjortjent besøkstall! Jeg er gjerne med i trekkningen av den fine vipelrekka, hadde passet perfekt til babyshower som jeg skal ha i august :)

    SvarSlett
  29. Så utrolig søt den var, jeg blir gjerne med på trekningen :o)

    SvarSlett
  30. Jeg vil veldig gjerne vinne den søte vimpelrekken :-) Bli gjerne med på giveaway hos meg også ;-)

    SvarSlett
  31. Superfin - denne vil jeg gjerne vinne:)

    SvarSlett
  32. Å, så nydelig! Vil veldig veldig veldig gjerne vinne en sånn :-)

    SvarSlett
  33. Nydelig vimpelrekke! Jeg krysser det som kan krysses for at denne blir min :)

    SvarSlett
  34. Perfekt gave til mine foreldre :D
    Vil veldig gjerne vinne den :D

    SvarSlett
  35. Jeg henger meg på- denne rekken hadde vært super på jenterommet til datteren vår :)
    Ida
    urettferdig@live.com

    SvarSlett
  36. Oi- flott håndarbeide!
    Denne ønsker jeg å vinne hos deg.
    Ole-Martin
    olemartinjensen@live.no

    SvarSlett
  37. Perfekt til min datters rom :)
    sorgenfri2(ætt)hotmail.com

    SvarSlett
  38. Den var kjempeskjønn! :D jeg er med :)Rannveig Kh, rankh@hotmail.no

    SvarSlett
  39. Gratulerer!
    Jeg vil gjerne være med i trekningen om den søte vimpelrekken :)

    SvarSlett
  40. Så vakker! Denne hadde virkelig gjort seg på rommet som jeg skal pusse opp til prinsen i løpet av sommeren!

    Klem

    SvarSlett
  41. Dette må jeg jo bli med på, en slik rekke har jeg hatt lyst på lenge.

    Nydelig og delikat blogg!

    SvarSlett
  42. Fantastisk fin vimpelrekke, og gratulerer så mye :-D
    Jeg vil gjerne være med på trekning!

    Klem Karianne

    SvarSlett
  43. Så skjønn vimpelrekke!
    Jeg er veldig gjerne med!

    Klem Jatte♥

    SvarSlett
  44. Den var veldig søt! Im in!


    Cammi(cammii85@gmail.com)

    SvarSlett
  45. så fin denne var!

    veldig gjerne vinne denne da!
    klem ellemell

    SvarSlett
  46. Jeg vil gjerne være med i trekningen:)

    SvarSlett
  47. Så søt vimpelrekke! Vil veldig gjerne være med i trekningen! :)

    Håper PC´ene friskmeldes snart!

    klem, camilla jin

    SvarSlett
  48. Kjempefine vimpler, så jeg vil selvfølgelig være med på trekningen!

    Ha en fin St.Hans feiring!

    SvarSlett
  49. Jeg vil være med!
    Hilsen Camilla, toyotacrown@hotmail.com

    SvarSlett
  50. Jeg blir med på konkurransen selvom jeg ikke har blogg, og håper lykken er der selvom :)
    k.sperre@hotmail.no

    SvarSlett
  51. Jeg er GJERNE med! Linker til deg i sidebaren også jeg :)

    SvarSlett

♥ Tusen takk for at du tar deg tid til å legge igjen en liten hilsen! ♥

Related Posts with Thumbnails