♡Interiør.....................Hverdagsliv....................Håndarbeid......................Mammarolle♡

onsdag 20. april 2011

Påske♥


Da var påsken snart over oss.
Og noe påskepynt har kommet frem i hjemmet vårt. Litt gult, og litt i andre farger.


Den herligste pynten er jo såklart den lille hjertet vårt har kommet hjem med fra barnehagen.Tenk at vi er så heldige og ha verdens vakreste sønn til å dele livet sammen med oss.
Og jeg blir jo bare bløt om hjertet når jeg ser disse selvlagde små tingene som han har laget i barnehagen. Det er herlig.
 
Flere hjemmelagde ting har kommet frem. På sjenken vår står trollhassel med hjemmelagde påskeegg. Heklet i bomullsgarn og i deilige vårfarger. Sammen med dem henger den søteste lille fuglen laget av Line med bloggen Har en drøm.


I et et speil på bordet ligger det to hjemmelagde påskeegg. Og i et annet sted ligger søteste egg fra Maileg, fått av snilleste mammaen min. Gule roser og påskeliljer pynter spisestuebordet ulike kroker i stua.


Påske betyr ikke fri for min del. I morgen er det jobb på meg igjen. Trøsten er at det i hverfall er godt betalt og jobbe disse rød dagene.

**************'
Det går dårlig med bloggingen om dagen. Jeg lider av tidsmangel. Vi har så masse prosjekter på gang at jeg ikke finner tid i tillegg til jobb. Dessuten krever det endel tid og krefter på å være mamma i tillegg.
Jeg har masse og vise frem, så jeg håper på å være tilbake for fullt etter påske, tiltross for full arbeidsuke. Så får vi se hva jeg finner tid til.
Ha en fantastisk påske alle sammen. Og takk for at dere titter innom meg!
Håper på å få tid til å tittet innom dere også i nærmeste fremtid! 

11 kommentarer:

  1. God påske til deg og Janne Merethe!:)

    klem

    SvarSlett
  2. En riktig god påske til deg og dine søte Janne Merethe, håper du får tid til å kose deg i påsken også.....
    klem victoria

    SvarSlett
  3. Hei på deg!
    Så mye herlig du viser fram. Jeg skjønner jo at mammahjertet blir bløtt når lillemann kommer hjem med ting :-)

    De heklede eggene var helt herlige! En idé at jeg snart lærer meg å hekle tenker jeg...

    Ønsker deg en fin fin påske! Jeg håper du finner tid til å kose deg og nyte dagene!
    Klem

    SvarSlett
  4. Så mange fine bilder :) Håper dere får en fin påske, til tross for jobb. Jeg har heller ikke fri i helga, men får trøste meg med at jeg får langfri etter påska :)
    Klem Bente.

    SvarSlett
  5. God kveld frøken;))

    Så flott du har pyntet!
    Og de gule kyllingene fra barna er de aller, aller fiiineste pynten ♥
    Falt veldig for de heklede eggene dine og jeg da, de var nydelige som alt annet du hekler... flinkis;))

    Du får kose deg på jobb i morgen og telle pengene etterpå, det er jo litt ok da;)

    Ha fortsatt herlige påskedager, kos dere;)

    Klem line

    SvarSlett
  6. Så fint du har pyntet;) Jeg gjorde et tappert forsøk på å pynte, men det gikk ikke helt som planlagt...;P *pollenherk*

    Ha en herlig påske!
    KLEM

    SvarSlett
  7. Herlige bilder! Koselig påskepyntet hus :-))

    God påske- og kos deg som best du kan med jobbingen :-))

    klemmer

    SvarSlett
  8. Så koselig du har pyntet til påske:) Påskeklem til deg:)

    SvarSlett
  9. Hei!
    Ja er det ikke herlig det barna kommer hjem med :)
    Fint pyntet hos deg :)
    Fortsatt god påske!

    Klem Anette

    SvarSlett
  10. Nydelig pynta til påske hos deg! :)
    Eg har nesten ingen pynt i år...meir i sommarmodus pga sein påske trur eg;)
    Ser ut som du får unna litt handarbeid vertfall! Du er sååå flinK!
    Og huset dokka er virkelig blitt flott! Blir spennande å følge med i år!
    Håper du får nyte påska litt sjølvom du mp jobbe!
    God påske!
    Klem, Rakel

    SvarSlett

♥ Tusen takk for at du tar deg tid til å legge igjen en liten hilsen! ♥

Related Posts with Thumbnails