♡Interiør.....................Hverdagsliv....................Håndarbeid......................Mammarolle♡

lørdag 9. april 2011

Lue til varmere dager.

Om dagene når jeg har fri går det meste av tiden min til håndarbeid og maling. Hva jeg maler skal jeg komme tilbake til ☺
Men håndarbeidet mitt kan dere få se litt av nå.


I det siste har jeg heklet en sommerlue til Noah. Lue i bomull og med brem. 
Jeg forsøkte å få bremmen til å stå litt mer ut, men skjønte ikke hvordan jeg skulle få det til. Er det noen der ute med gode tips, tar jeg gjerne imot!! ☺


Lua er beregnet til vår og sommerbruk, og forhåpentligvis blir den godt brukt også. 
I tillegg har jeg heklet en lue i bomull til søte lille Thea. Datteren til Anette med bloggen Hvit - romantikk. Titt innom hvis dere ikke har gjort det allerede! Aldeles nyydelig blogg, og herlig dame ♥
Det er ekstra gøy å få lov til å lage luer til andre syns jeg, og spesielt jenteluer siden jeg har en gutt selv.
Lua til Thea ble seende slik ut, og jeg håper den både passet og falt i smak hos mor og datter!


Igjen vil jeg si tusen takk til alle dere som sender inn bestillinger på ting som jeg lager.
Jeg setter så utrolig pris på det! Og jeg vil gjerne ha tilbakemeldinger fra dere som har bestilt noe av meg også! Både ris og ros ☺

God lørdag til dere alle sammen!!
Klemmer


10 kommentarer:

  1. Kjempefine luer du lager. Hvis du syr stoff på skjermen,under eller over og stryker vliselin på stoffet så skal den stå. Jeg har gjort det selv og det ble bra resultat.
    Klem.

    SvarSlett
  2. Søte luer :) Har ingen erfaring med bremer, men ser du har fått et tips over! :)

    SvarSlett
  3. Nydelige luer Janne!!
    Du er superflink!!

    Kos dere videre med helg og prosjektene dine :)
    Gleder meg til å se!

    SvarSlett
  4. Hei Janne!
    Han har jo dine vakre øyne :-) Nydelig gutt du har!

    Lua var supertøff! Du er så flink! JEg elsker den lua du lagde til meg - favoritt!

    Ønsker deg en nydelig helg!
    Klem

    SvarSlett
  5. Flotte luer;))
    Er bare så herlig med slike hjemmeheklede, de er knallfine ♥ Du er så FLINK!
    Ha en fin lørdag - kos dere masse!

    Klem Line

    SvarSlett
  6. Kule luer!
    Åsså så stor gutten har blitt! :)

    Fin søndag!
    KLEM

    SvarSlett
  7. Så FIIINE luer! Du er superflink! Jeg er bare helt elendig på hekling, men fra torsdag av (begynner svangerskapspermisjon) har jeg store planer om å sette meg inn i hekling. Ei venninne fikk skikkelig dreisen etter videoer på youtube så håp for meg og da :) Var forresten meg som etterlyste (og fikk) fargekode på den fine veggen i stuen deres. Nå har soverrommet vårt fått en tilsvarende vegg og vi ble superfornøyde. Bilde kommer på bloggen når soverrommet blir litt mer innredet. Da skal jeg gi en lyd så du kan gå inn å titte :)
    Klem

    SvarSlett
  8. Du er så flink, ikke rart du får mange bestillinger:-) nydelig gutt du har:-) klem til deg....

    SvarSlett
  9. Kjempe fin lue. Et tips til bremen er å hekle en brem til, og legge en til-klippet papbit imellom, da vil den kunne stå ut : )

    SvarSlett
  10. Så fine luer! Du er flink, asså! :)

    SvarSlett

♥ Tusen takk for at du tar deg tid til å legge igjen en liten hilsen! ♥

Related Posts with Thumbnails