♡Interiør.....................Hverdagsliv....................Håndarbeid......................Mammarolle♡

fredag 1. april 2011

Kloke ord ♥



Fredag og nytt skilt i samlingen, med et så utrolig flott budskap!
Og med disse kloke ord ønsker jeg dere alle en god helg!

♥ If you can dream it.... you can do it ♥

Fremdeles litt bloggpause på meg.
Men selv om det er stille fra denne kanten betyr ikke det at jeg ikke har masse tanker i hode. Her løper ideene løpsk, og jeg har masse og henge fingrene i. Både når det gjelder hus og hjem og bestillinger på hobbyfronten!
Og jeg håper på å komme sterkere tilbake!
Takk for at dere fremdeles titter innom!


18 kommentarer:

  1. Så sant, så sant :) Fint skilt, med bra tekst!
    Kos deg videre og god helg :)klem

    SvarSlett
  2. Et av mine favorittordtak det der!
    God helg til deg :) Klem

    SvarSlett
  3. FLOTTE ORD!!!
    Og en fantastisk innstilling - Love it :)

    Ønsker deg og dine en skjønn helg, kos dere masse..

    Klem fra Tove

    SvarSlett
  4. Fint skilt med fine ord.
    God helg til deg også!

    SvarSlett
  5. Nydelig skilt, med fine ord! :) God helg til deg og dine! ♥

    klem Frøken H

    SvarSlett
  6. Kjempefint skilt! :)
    God helg :) Klemklem

    SvarSlett
  7. Gode ord å ha med seg, og ikkje minst sette ut i livet;) Nydeleg lue på herleg gut under her! dei veks jammen til desse søte små:)
    Ha ein super kveld søte deg:)
    Klem:)

    SvarSlett
  8. Nydelige ord!
    Ha en fiiin helg, kos dere ♥

    Klem Line

    SvarSlett
  9. And you can do it, hihi... Du er jo så flink til alt mulig du. ♥ Og du er en racer med heklenålen ! :) Gleder meg til å ta i bruk lua til Thea. ♥

    Nyt helgen vennen, kos dere ! ♥

    God klem :)

    SvarSlett
  10. Fint skilt! Med gode ord :)

    Ønsker deg en riktig god helg!

    SvarSlett
  11. Kjempe flott ord, og flott skilt... Begynner å ha en liten samling av det selv ;)
    Så koselig å høre fra deg igjen, men ikke tenk på at det går lenge mellom hver gang for det blir det for meg også.... Ha en super fin helg søta...
    klem victoria

    SvarSlett
  12. Herlig skilt!
    Ønsker deg og dine en nydelig helg!
    Klem

    SvarSlett
  13. Flott skilt med nydelige ord:)
    Ha en strålende uke, klem:)

    SvarSlett
  14. Hei min venn'
    Ja, tenk så fort det har gått!! Synes ikke det var lenge siden vi var gravide.. *sukk* Var en fin tid, kjenner jeg savner det litt. Hihi!!

    Her er det også full fart, testing av grenser og alt som er. Kjenner det kan bli mye i disse dager da også formen ikke er på topp pga tennene! Gleder oss til Anders kommer hjem på mandag! Ikke mer enn 3 jeksler er på tur heller og i natt måtte jeg bytte alt fra topp til tå+ æsengetøy og dyne. Kan ikke forså hvordan man kan gjøre ut seg så mye!? Lille kroppen!

    Men ellers går det veldig fint!:) Fått 80% plass fra august, og det skal bli fint for alle! Hvordan ble det med bhg til turboprinsen?

    Godkleem

    SvarSlett
  15. Koselig du vil være med på giveaway hos meg.
    Ønsker deg lykke til og ei fin, fin uke.
    Klem

    SvarSlett

♥ Tusen takk for at du tar deg tid til å legge igjen en liten hilsen! ♥

Related Posts with Thumbnails