♡Interiør.....................Hverdagsliv....................Håndarbeid......................Mammarolle♡

torsdag 7. april 2011

Fortsettelsen...

For dere som har fulgt med bloggen min en stund så husker dere kanskje det store oppussingsprosjektet som vi hadde gående i fjor sommer. Fra å være et lite gult og slitent hus, har vi nå fått et hus med 2 etg og huset er blitt nytt (nesten) fra innerst til ytterst.

Sist forlot vi huset slik som dette.

Etter det siste innlegget om huset i høst, så kom også taksteinen vår på plass.
Og garasjen måtte vike plass, så den ble rivd til jorden.


Og i år...
ja ... det er da fortsettelsen begynner.
For huset vårt er jo ikke ferdig enda!!


Våren er i anmasj og det betyr ny oppussingsperiode for huset vårt.
Vi har mange planer og ideer i hodene våres, og jeg kommer til å vise bilder her på bloggen i prosessen.
Vi har ikke begynt helt enda... men nå kribler det i fingrene både hos meg og min kjære, så det er nok ikke lenge igjen
Huset før finner du her.
God torsdag alle sammen!

16 kommentarer:

  1. Så fint hus dete får! Å vår....herlig! Fortsatt endel snø rundt huset her men i dag så jeg faktisk en bar flekk på plena :-)

    Ha en fin dag!

    SvarSlett
  2. Nydelig hus! Gleder meg til å følge med videre!

    Jeg håper alt står bra til med deg :-)
    Klem

    SvarSlett
  3. Så fint et hus dere har fått og så flinke dere er.
    Moro med oppussing når det blir som man ønsker :)
    Lykke til med fortsettelsen. Det blir spennende å følge med videre :)
    Ha en fin torsdag!

    SvarSlett
  4. Det blir bare så fiiiint ♥ Tipper dere gleder dere til og sette igang igjen ja;)

    Klme Line

    SvarSlett
  5. Du snakker meg om forvandling! Huset er jo ikke til å kjenne igjen... Kjempefint har det blitt:)

    KLEM

    SvarSlett
  6. Jeg gleeeeder meg! Dette blir gøy å følge med på! :) Husker det var huset og nyfødte Noah som fenget meg her inne, og jammen har jeg hengt på og det akter jeg å fortsette med! :)

    SvarSlett
  7. Gleder meg til å følge med vennen! :)) Det har blitt så fint, husker hvordan det så ut før ja. Hehe!

    Ha en fin kveld, her er det 40 i feber så var en sliten lille i seng!

    GODKLEM

    SvarSlett
  8. Ser utrolig flott ut så langt...blir nok utrolig fint.
    Tusen takk for gode ord inne hos meg. Legger meg til som følger, vil følge med videre i oppussingen.
    Klem

    SvarSlett
  9. Så flott det blir søta, flinke er dere....
    Skal begynne så smått ute i år vi også, og kjenner det kribler i fingrene etter å starte her også, blir sånn når bakken blir bar og sola skinner.... Er så gøy å følge med da vi gjør så mye av det samme selv....
    Ha en flott helg
    klem victoria

    SvarSlett
  10. Heisann! Huset deres blir altså så flott! Tror jeg må vise bilder av huset deres til mannen i huset, og mase litt på påbyggene vi har snakket så vidt om:)

    Ha en flott kveld!
    Klemklem, Fruen i Nord:)

    SvarSlett
  11. Oi, så flott det blir:-) Ser ut til at dere har en fin hage også.

    Herlig med vår, men gruer meg til insektene og den verste varmen kommer. Jeg liker nemlig våren, men ikke sommeren;-)

    SvarSlett
  12. gosh, det blir bare smellvakkert!
    gleder meg til fortsettelsen..
    klem♥

    SvarSlett
  13. Huset blir jo kjempefint! Gøy å se den store forandringen fra gult lite hus til stort og flott hus :) Klem fra Bekka

    SvarSlett
  14. Så koselig hus du har,ligna litt på mitt :))
    men tror mitt er gamlere ,det er fra 1887.
    Klem fra meg.

    SvarSlett
  15. Hei Janne!
    Kjempefint hus dere har, skikkelig koselig og jeg er sikker på at det blir bare enda finere når våren kommer og dere setter i gang for fullt:)))
    Gleder meg til å se!
    Ha en kjempefin helg.
    Klemmer!

    SvarSlett
  16. Hei Janne Merethe
    Spennende å følge med på oppussingen deres, og syns dette blir utrolig bra! Mye jobb da, men så fint det blir – og denne tiden er ikke bare slitsom, det er også gøy å planlegge – en fin tid… Nydelig Tilda dukke du har fått deg :) Jeg også har to slike som jeg har kjøpt av Line – de er bare sååååå fine ღ Ser det er en stund siden jeg var innom, så nå skal jeg ta kaffekoppen og sette meg ned og titte litt nedover bloggen din :) Ønsker deg en kjempefin lørdag, stor klem fra Mette

    SvarSlett

♥ Tusen takk for at du tar deg tid til å legge igjen en liten hilsen! ♥

Related Posts with Thumbnails