♡Interiør.....................Hverdagsliv....................Håndarbeid......................Mammarolle♡

tirsdag 26. april 2011

Bestemorruter

Så var påsken  over for denne gang og vi har virkelig vært super heldige med været!
Riktignok har jeg jobbet noen dager, men jeg har også fått noen deilige dager fri sammen med min lille familie.
Påskepynt og gule innslag er ryddet bort her hjemme, og jeg håper på å være tilbake i litt blogghumør utover våren.


Heklede vogntepper i bestemorruter er virkelig i vinden om dagen, har jeg sett på flere blogger. Og de er jo bare utrolig fine tepper med uenderlig av variasjonsmuligheter.
I det siste har jeg hatt bestilling på to slike vogntepper. Et rosa og et blått.
Det  rosa er laget til datteren
 til Nettelita. Hennes egne bilder av vognteppet jeg heklet finner du her.
I tillegg er et nytt vognteppe i bestemorruter på vei ut i Epla butikken min.


Jeg syns det er utrolig gøy å kunne lage ting på bestilling. En perfekt hobby å drive med på kveldene etter at Lille er i seng.
(Min lille bloggbutikk finner du her, hvis du ønsker noe på bestilling.)

Ønsker alle en flott tirsdag.
Jeg har seinvakt på jobb i dag. Men håper på å få tatt meg en liten bloggrunde i løpet av uka og den neste! Må bare finne litt tid til overs.

16 kommentarer:

  1. Blærk - hver gang jeg ser noen blogge om de der hersens bestemorsrutene, blir jeg minnet på mitt teppeprosjekt som aldri ble ferdig...
    Jeg ble rett og slett lei av fargene, så det ble bare liggende... :)
    Men, de er kjempefine - med riktige farger!

    *klemmer for dagen*

    SvarSlett
  2. Helt nydelige er de! Flink du er.

    Ha en fin våruke videre. :)
    Klem fra Anine

    SvarSlett
  3. For noen utrolig fine tepper du har heklet! Har heklet noe selv, enkelt tidsfordriv mens man ser på tv om kveldene :)

    Håper du får ei fin kveldsvakt!

    SvarSlett
  4. Så flotte vogntepper! :-) Og koslig at andre setter pris på det en har lagd! :-)

    Ønsker deg en fin tirsdag.
    Klem Jenny

    SvarSlett
  5. helt nydelige vogn tepper :)

    Ønsker deg en fantastisk dag.
    klem

    SvarSlett
  6. Utrolig lekre tepper.. Fargene er bare nydelige!! og den kanten rundt gjorde virkelig teppet til noe spesielt.. Jeg holder på med slike tepper selv, men er veldig nybegynner! Hvordan har du satt sammen rutene og hvilket garn har du brukt på det blå teppet?

    Klem fra Gøril

    SvarSlett
  7. Ja nå er beste påsken ever forbi;))
    Så fantastisk vi har hatt det... ♥
    Så skjønne tepper du har heklet, helt nydelige;)
    Er veldig kjekt med slike små, koselige prosjekter på kveldene, og jeg tipper dere som kan hekle også kan se på TV samtidig, hihi;))

    Ha en fin kveld og en god uke!

    Klem line

    SvarSlett
  8. Jeg lar meg stadig imponere over at du finner tid til å produsere på bestilling! Nydelige tepper, som alltid! :)

    SvarSlett
  9. Nydelig! Du er såå flink! Jeg lar meg stadig vekk imponere :-)

    Klem

    SvarSlett
  10. Har vært en herlig avslappende påske. Jeg syntes teppene er knallfine. Du er jammenmeg flink. WOW!!
    Ha en fortsatt fin uke.
    Klem

    SvarSlett
  11. Så fine!!! Eg er NØDT å lære meg å hekle. Skulle ønske eg plutseleg fekk tålmodighet til det. Kanskje ein vakker dag!;)
    Ønsker deg ei gode veke:)
    Klem:)

    SvarSlett
  12. VAKKERT! Jeg har et som jeg fikk i gave da eldste datteren ble født. Tok den nylig frem igjen og synes det er superkoselig :)

    Flotte påskebilder!

    Ha en skjønn aften!

    Klem fra Tove

    SvarSlett
  13. Du er bare så utolig flink. Kjempe fint. Hyggelig at du vil være med på min lille give away.
    Ha en super helg.
    Klem Alfa

    SvarSlett
  14. Noe så nydelig! Så flink du er!

    Stor klem til deg!

    SvarSlett
  15. Hei.
    Jeg må høre med deg om noe ang ditt kjøkken!
    Hvilken farge kode brukte du på kjøkkengruva di? Selve farge koden har vi.... men glans.... 40 eller 50 ?
    Jeg har tegnet kjøkkne til naboen som ville ha gruve og ikea kjøkken. Å der kom du inn i bilde... for jeg kom over dine bilder og beskrivelse som snekkern fikk. Å det ble jo bare så utrolig fint. Men nå skal det males...

    Håper du kan hjelpe!

    Med hilsen Karen

    SvarSlett
  16. Helt nydelige tepper Janne. Du er kjempeflink:)))
    Ønsker deg en fortsatt fin uke.
    Klemmer

    SvarSlett

♥ Tusen takk for at du tar deg tid til å legge igjen en liten hilsen! ♥

Related Posts with Thumbnails