♡Interiør.....................Hverdagsliv....................Håndarbeid......................Mammarolle♡

torsdag 17. mars 2011

Søteste Tilda ♥

Allerede over en uke siden siste innlegg ble lagt inn. Og tusen takk for alle de søte kommentarene deres. Og jeg beklager at jeg ikke har fått svart dere tilbake.

Noen ganger har hodet bare flere tanker enn det det er plass til. Jeg er et ordentlig følelsesmenneske, og hodet har vært for fullt av tanker og følelser til å kunne være et annet sted den siste tiden.
For mange tanker til egentlig å kunne tenke...
...men over til noe annet.


I går kom den fineste Tilda♥ til meg i posten!
Det er supersøte Line, med den nyydelige bloggen Har en drøm som har laget den til meg på bestilling, og den er bare så fin!!

Tusen tusen takk snille du!


Den har ikke funnet sin plass helt enda, men får sitte oppe i skuffen vi har på veggen over sofaen.
Og sammen med supersøte Tilda, fulgte med en liten fugl! Så fin den også!! ☺


Jeg er kjempefornøyd!
Besøk bloggbutikken hennes her, og butikken hennes på Epla.no her.

Ha en fortsatt flott dag og uke.
Litt usikker på når jeg titter innom igjen...



11 kommentarer:

  1. Hei!
    Så koselig å høre fra deg igjen... Vakkert og inspirerende innlegg som alltid :-)

    Jeg håper det blir bedre for deg. Noen ganger når man får "system overload", kan det bli for mye. Jeg skjønner deg godt.

    Husk å ta vare på deg selv også da:-)
    Stor stor klem

    SvarSlett
  2. Så fin Tilda, og for en søt fugl. Vimpelrekken var også kjempeflott! :-)

    Ha en fin kveld.
    Klem Jenny

    SvarSlett
  3. Spesielt nydelig kjole på Tildaen. Og fin blogg :)

    SvarSlett
  4. Herlig Tilda! Jeg har også bestilt en slik en fra Line i hvit kjole, og jeg er bare såå glad i den:)
    Den var nyyydelig mot den lyseblåe bakgrunnen!
    Klem.

    SvarSlett
  5. <3 Kjempefin blogg du har:) Jeg har lagt meg til som følger:) Ja Tildaene er så skjønne<3 Tror jeg må bestille meg en egen Tilda,så slipper jeg å misunne andre for deres nydelige Tildadukker;)

    Ønsker deg en fin kveld:)

    SvarSlett
  6. Tilda er også en av mine favoritter og den dukka var utrolig fin!

    Må bare nok en gang få si hvor utrolig fin den veggen din er asså! Vi skal snart i gang med på bygget og jeg må nok bare innrømme at den veggen også skal inn i min stue ;)

    Håper du får en kjempefin dag!

    SvarSlett
  7. Så koselig å være innom bloggen din:)
    håper at det ordner seg for deg!

    Så søt Tilda:) var jo kjempefin hos deg! Liker så godt de duse fargene du bruker.

    Fikk så lyst på en Tilda selv nå ;)

    God helg og kos deg:)

    Kari-Anne

    SvarSlett
  8. Så fin Tilda:) Hun passer nok inn mange steder:) Håper alt står bra til hos dere! Jeg er stadig innom bloggen din, selv om jeg ikke er så flink til å skrive hilsen:) Ha en super helg! klem fra Silje.

    SvarSlett
  9. Skjønneste Tildaen, Line er bare såå flink :)

    CCookies'ene ser også nydelige ut. Fikk lyst å prøve..

    Ha en flott kveld og helg!

    Klem fra Tove

    SvarSlett
  10. Nydelige Tilda! Kjempesøt. God helg, klem fra meg :-)

    SvarSlett
  11. Så nydelig Tilda! Ser ut som hun har fått seg en fin plass hos deg.

    Tror at jeg også må ønske meg en Tilda, etter hvert. De er kjempefine!

    Klem fra Bente

    SvarSlett

♥ Tusen takk for at du tar deg tid til å legge igjen en liten hilsen! ♥

Related Posts with Thumbnails