♡Interiør.....................Hverdagsliv....................Håndarbeid......................Mammarolle♡

onsdag 2. mars 2011

Røde og hvite ruter.

 ♥
Aller først....


Tusen takk for alle oppmuntrende ord på innlegget under her! Dere er så gode alle sammen!!
To dager med kveldsvakter tar på både humør og sinnstemning. Kveldsvakter er virkelig noe av det jeg liker minst med jobben min, men det er bare å prøve å bite det i seg.
Gode tanker er tilbake i dag, og jeg er hjemme og pleier syk mann på fridagen min.
 
Bildene i dag er av mitt nyeste brukt - innkjøp.
En gammel nisteboks i rødt og hvitt!
Herlig nostalgisk, slitt og med søte røde og hvite ruter!


 Ha en god dag!
Jeg håper på å finne overskudd til å besøke bloggene deres i løpet av noen dager.



8 kommentarer:

  1. så søt en boks. Nå var det jo fristende og ta med mat ut i vårsola :)

    SvarSlett
  2. Boksen var kjempefin! Den kan vel brukes til mye fint. Det værste med kveldsvakter er hvis man har dagvakt dagen etter synes jeg. Blir jo så trøtt og uopplagt.
    Håper du får en fin kveld :)

    SvarSlett
  3. Så nydelig den boksen er! Vakker!

    Jeg håper du koser deg på fridagen din også :-)
    Klem

    SvarSlett
  4. å fiin!!
    hva er det du jobber som? sykepleier?!

    SvarSlett
  5. For noen skjønne bilder - og boksen er supersøt :)

    God bedring til mannen..

    Klem fra Tove

    SvarSlett
  6. Heisan søte du som steller med syk mann. Håper han vet å sette pris på det :)
    Flotte bilder du viser.
    Klæmmer Susanne

    SvarSlett
  7. Så nydelig :)
    Takk for kommantar! Er rart med det, men er godt å høre at det ikke bare er meg...

    SvarSlett
  8. Eg er heller ikkje glad i seinvakter, men eg ville jo helst ha vore heime heile tida eg då;) men penger kjem jo godt med og!
    Matboksen var så fin! Og du hadde styla den så lekkert på dei fine bildene du viser!
    Ha ein fiiiin kveld!
    Klem:)

    SvarSlett

♥ Tusen takk for at du tar deg tid til å legge igjen en liten hilsen! ♥

Related Posts with Thumbnails