♡Interiør.....................Hverdagsliv....................Håndarbeid......................Mammarolle♡

mandag 7. mars 2011

Prestasjonsangst?


Innimellom kan jeg av og til føle litt prestasjonsangst. Og føre helga var det slik.

Jeg lager endel av tingene mine på bestilling til både kjente og ukjente, bloggere og ikke bloggere.
Men før helga fikk jeg en henvendelse fra en annen Epla - butikkeier. Og det var litt ekstra skummelt. Spesielt med tanke på at det ikke var hvem som helst det var snakk om heller.


Jeg er ufattelig glad og også litt stolt over at jeg kan drive med dette på fritida. Selge bort noe av tingene jeg lager på hobbybasis. Og jeg er så utrolig stolt over å ha solgt over 70 objekter bare på Epla alene!

Selv om jeg har holdt på med dette litt nå, får jeg fremdels prestasjonsangst hver gang jeg skal lage en ting på bestilling spesielt. Tenk om personen ikke liker den? Kanskje den er for stor, for liten.... feil farge osv.
Og før helga var det snakk om maks prestasjonsangst. Denne damen har nemlig mot mine 70 salg hatt mer enn 800 salg på epla!!
Den nyydelige butikken hennes finner du her!


Så nå håper jeg bare at halsen jeg strikket til henne faller i smak!
 Jeg krysser fingrene Mirjam! ☺
En rosa hals ligger dessuten til salgs på min epla butikk, skulle det være av interesse for noen.

*******************
Etter noen downdager har jeg nå vært på topp i noen dager. Og jeg kjenner på den deilige følelsen.
Jeg gleder meg virkelig til hver eneste dag i resten av livet mitt. Gleder meg til å oppleve Noah vokse opp, fortsettelsen på forholdet til meg og min kjære, oppussing av hus osv ☺
Livet er herlig!

Og masse tusen takk til alle de fine kommentarene om kjøkkenet vårt i innlegget under her!
Dere er best! ☺

13 kommentarer:

  1. Åh jeg kjente meg igjen i det innlegget her. Men sånn er vi jenter. Vi stiller så høye krav til oss selv.

    Jeg er i alle fall superfornøyd med det du har laget til meg og alt du har vist fram er jo bare lekkert! Jeg er imponert! Så den bestillingshalsen kommer nok til å få en glad eier, det er jeg helt sikker på.

    Godt å høre at humøret er oppe igjen, vi har alle våre dager..

    Ønsker deg en fin fin start på uken!
    Stor klem

    SvarSlett
  2. Ingen grunn til prestasjonsangst, Janne!! Du er kjempe flink til det du gjør :-)) Ønsker deg en fin kveld :-)

    Klem, Wenche

    SvarSlett
  3. Så gøy med så mange bestillinger, du er råååflink!
    Det du lager faller nok i smak hos alle, det er jeg helt sikker på;=)
    Men skjønner hva du mener, det som ligger ute for salg ser jo folk FØR de byr, på bestilling blir kjapt litt værre, har vært borti det med mine Tildaer og ♥
    Kjempefint skjerf!!

    Ha en fin kveld!

    Klem Line

    SvarSlett
  4. Ikke ha prestasjons angst..

    Det var jo kjempefint.. Nyydelig..

    Klem Birte

    SvarSlett
  5. Måtte inn og sjekke ut den rosa halsen med en gang, og den var jo superduper nydelig!!
    og gjett hva?! i dag har jeg kjøpt et deilig gammelrosa garn i alpakkaull og silke som jeg skal hekle et etui til (den nye) iphonen min;o) (og jeg kan ikke hekle en gang!) kun det beste for iphoner og babyer♥
    Du inspirerer, ser du!

    SvarSlett
  6. Du e berre superduper kjempe masse kjempe flink, Janne, soe g syns ikkje du ska ha prestasjonsangst for da :) Syns alt du lage e kjempe lekkert, og hua du laga te meg e ein favoritt :)

    Stå på, for den so ikkje like da du lage, ja den må vera litt små rar ;)

    Klemmer.

    SvarSlett
  7. Så spennende! Det er under press de fleste presterer best, og jeg er sikker på at hun blir fornøyd! :-D

    Grattis med så mange salg på Epla! :-) Fine bilder av deg.

    Ha en fin dag videre.
    Klem Jenny

    SvarSlett
  8. Ojoj, så gøy! Du er kjempeflink, så tror du bare kan legge vekk den prestasjonsangsten;)

    Tusen takk for hyggelig tilbakemelding på maleriet mitt!

    Ønsker deg en god tirsdag!

    Klem

    SvarSlett
  9. Du er så flink at prestasjonsangst er ikkje nødvendig:))
    Eg syns det er velfortjent at du har flott salg:))
    Ha ein fin kveld søte deg!
    Klem:)

    SvarSlett
  10. Hei Janne.
    Du er jo så flink, ingen grunn til at du skal få prestasjonsangst. Ting ordner seg alltid for snille piker:))

    Jepp...Livet er herlig:)))

    Klemmer

    SvarSlett
  11. FLINK DU ER!! :) Vær stolt!

    Håper du får noen fine dager til!
    GODKLEM

    SvarSlett
  12. Hei Janne Merethe!

    Jeg forstår deg kjempegodt, men du får se på det slik:
    1. Du lager nydelig ting
    2. Du har fått en slik bestilling fordi kunden stoler på deg og vet at de får noe de vil like
    3. Kanskje kunden liker litt spenning og dette gjør kjøpet enda mer spesielt! - det er jo nesten som en julegave!

    Altså, ingen grunn til bekymring! ;D

    Du er kjempeflink og jeg er 200% sikker på at kunden blir fornøyd- det hadde jeg blitt :)
    Lykke til - gleder meg til å se mer ;)

    Hilsen Katrine

    SvarSlett

♥ Tusen takk for at du tar deg tid til å legge igjen en liten hilsen! ♥

Related Posts with Thumbnails