♡Interiør.....................Hverdagsliv....................Håndarbeid......................Mammarolle♡

onsdag 9. mars 2011

Fint til kjøkkenet.


For en liten stund siden var jeg så heldig og vinne en av gavene i Lykkelise sin giveaway. 
Ikke lenge etter kom gaven i posten og det var et herlig kjøkkenhåndkle og en pakke servietter(de er allerede tatt i bruk). Gaven var levert av nettbutikken Din kjøkkenkrok. Kjempesøt nettbutikk med masse flott. 
Ta en titt du også hvis du ikke har gjort det!

Kjøkkenhåndkleet er fra Bloomingville og er i en herlig lillafarge. Og passer jo perfekt nå mot varmere tider.Og det passer jo like godt på kjøkkenet, som andre steder i hjemmet.


Ønsker alle som titter innom en super dag.
Etterhvert senga igjen for meg... Jeg har nemlig planer om å sove litt før jeg skal avgårde på nattevakt i kveld.
Skal man være oppe ut i de lange nattestimer, så bare jeg få meg litt ekstra søvn på forhånd!



10 kommentarer:

  1. Åh så heldig du er! Nydelig lilla farge!
    Jeg håper jobbingen nattjobbingen går greit!

    Ønsker deg en fin fin dag!
    KLem

    SvarSlett
  2. Kjempe fint kjøkkenhåndkle du vant:)flott vårfarge:-)
    Jeg hadde også sovet før nattevakt;) håper du får en fin vakt!
    Klem fra Kari-Anne

    SvarSlett
  3. Gratulerer med flott kjøkkenhåndkle! Nydelige bilder. :-)

    Ha en fin nattevakt.
    Klem Jenny

    SvarSlett
  4. Heldig er du :-))

    Ha en fin jobb vakt, selv om det er på nattestid..

    Klem Birte

    SvarSlett
  5. Så nydelige ting du viser bilde av! Lekkert satt sammen!

    Ønsker deg en fin kveld!

    Klem fra Bente

    SvarSlett
  6. så nydelig kjøkkenhånkle...
    lekkert sammensatt :)
    klem

    SvarSlett
  7. Heldiggris! Nydelige farger sammen - dette kan du! :)

    SvarSlett
  8. Så fint kjøkkenhåndkle - gøy å vinne premier!
    Nyyydelige bilder du viser her med duse, sommerlige farger :) Likte hjertet veldig godt!
    God torsdag, klem

    SvarSlett
  9. åååå herlig lillafarge.. det må jeg si! :) Heldig du var! Fine og delikate bilder!
    Klem til deg!

    SvarSlett
  10. Så fint kjøkkenhåndkle, nyyydelig farge! :) Heldige du! :) Sov godt, og ha en fin nattevakt! ♥

    klem Frøken H

    SvarSlett

♥ Tusen takk for at du tar deg tid til å legge igjen en liten hilsen! ♥

Related Posts with Thumbnails