♡Interiør.....................Hverdagsliv....................Håndarbeid......................Mammarolle♡

torsdag 14. april 2011

En liten luring.


Jeg har heklet verdens kuleste elefant. Hvertfall så syns jeg det selv da. haha!
Bare elsker fargene på den, og syns den ble ordentlig tøff og guttete!
Ifølge oppskriften skulle det vel egentlig være et snabeldyr, men jeg syns det lignet mest på en elefant jeg. Så da kaller jeg den for det. En elefant...


Denne er en dåpsgave til en liten gutt, så da får jeg bare håpe at den faller i smak!


Elefanten er ca 54 cm lang, 17 cm bred og 17 cm høy. Så det er ikke noen liten bamse dette her.
Snakk om tøffing!
Oppskriften finner dere her

*******************
Her er jeg uten pc for tida. Har bare en ordentlig gammel en, og den fungerer dårlig. Så da blir det litt stille på meg fremover, men jeg titter innom så ofte jeg kan.

Nyt sola og kommende helg!
Gode klemmer

13 kommentarer:

  1. Halloisen;)
    Så kuuul den var!
    Det må jo bare bli midt i blinken for en liten gutt;)
    Ha en finfin dag og god helg ♥

    Klem Line

    SvarSlett
  2. Kjempe kul da. Tipper at den blir veldig godt mottatt :)
    Ha en fin dag i solskinnet!

    SvarSlett
  3. Så kuuuuul!! Du er flink:)


    Ha en god kveld!
    KLEM

    SvarSlett
  4. Snibelsnabelsnubelsnei! Utrooolig kul!! Verdens kuleste, helt riktig :)

    SvarSlett
  5. Så stilig den var da! :) I det hele tatt mye flott du lager av håndarbeid. Koselig blogg du har. :)
    -Husfruas Memoarer-

    SvarSlett
  6. Så utrolig kuuuul, du er sååå flink vennen, må si jeg misunner deg heklekunnskapen....
    Og for noen fine luer under også....
    Ha en flott helg du også
    klem victoria

    SvarSlett
  7. Den var vel herlig:D Har også laget noen heklede dyr, men de var så mye mindre og noe skikkelig pel. Tror nok jeg måtte prøvd meg på noe på denne størrelsen om jeg skulle gjort det igjen;) hehe

    SvarSlett
  8. Så stilig! Nydelige farger! Dette faller nok i smak til en liten gutt, ja!

    Jeg har et spørsmål til deg:
    Du har bilde av noen bokstaver i bloggen din. På siden fra din sønns barnedåp, har du navnet hans i noen fine bokstaver. Er det mulig å få vite hvor du har fått tak i disse bokstavene?
    De hadde så fin størrelse, i forhold til det jeg er ute etter, men jeg vet ikke hvor man får tak i bokstaver. Håper du kan hjelpe meg her.

    Ønsker deg en fin kveld!
    Klem fra Bente

    SvarSlett
  9. Nah! SÅ stilig den var da! Tøffe farger, og ja enig-det er nok en elefant;-)

    Jammen er du dyktig, flotte luer også!

    Klemmer!

    SvarSlett
  10. Herlighet, så nydelig den var! Du er jommen meg flink :-)

    Ønsker deg en nydelig fredag!
    Klem

    SvarSlett
  11. ÅÅå, så utrolig tøff!! Sånn skulle jeg ønske jeg kunne lage og. Flink du er!
    Ha en flott fredag.
    Klem

    SvarSlett
  12. STILIG elefant! Jeg har nettopp lært meg å hekle og det går så smått fremover. Men dette må jeg nok se lenge etter ,hehe. Så dyktig du er!

    SvarSlett

♥ Tusen takk for at du tar deg tid til å legge igjen en liten hilsen! ♥

Related Posts with Thumbnails